Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kammer
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB





Poziom IPoziom IIPoziom IIIKomentarz
UNIKI
(EVASIVE MANEUVERS)

Zmniejsza obrażenia zadawane twoim oddziałom przez wszystkie ataki o 10/12/14%. Czas trwania (w turach): 3.

Ilość użyć: co 3 tury
UNIKI
(EVASIVE MANEUVERS)

Jeśli nie wiesz na co wydać punkty biegłości i jesteś bohaterem drogi łez, to równie dobrze możesz je zmarnować na ten Okrzyk.
ZASTRASZENIE
(INTIMIDATION)

Wszystkie wrogie stworzenia zdejmuje przemożny strach. Jednostki podstawowe nie mogą atakować elitarnych i czempionów, a elitarne — czempionów. Czas trwania (w turach): 2/3/4.

Ilość użyć: 1
ZASTRASZENIE
(INTIMIDATION)
Bardzo dobra umiejętność, nawet dla bohaterów drogi krwi, pozwalająca bezkarnie bić słabszych.
NIEUSTĘPLIWOŚĆ
(STAND YOUR GROUND)

Oddział zyskuje dodatkowy kontratak, a jego Obrona zostaje zwiększona o 7/9/12. Czas trwania (w turach): 3.

Ilość użyć: co 3 tury
MASOWA NIEUSTEPLIWOŚĆ
(STAND YOUR GROUND, MASS)

Wszystkie sojusznicze oddziały zyskują dodatkowy kontratak, a ich Obrona zostaje zwiększona o 6/8/10. Czas trwania (w turach): 3.

Ilość użyć: 1
NIEUSTĘPLIWOŚĆ
(STAND YOUR GROUND)

Dość dobra umiejętność, a to dzięki dodatkowemu kontratakowi. Szczególnie przydatna dla Przystani.
DRWINA
(TAUNT)

Oddziały przeciwnika przylegające do wybranego oddziału w twojej armii zostają zmuszone do zaatakowania go, tracąc swój ruch w tej turze. Ich obrażenia ulegają zmniejszeniu o 50/57/66%.

Ilość użyć: co 3 tury
DRWINA
(TAUNT)

Kolejna przydatna umiejętność, szczególnie dla bohaterów łez, którzy dzięki niej nie muszą obawiać się strat dla potraktowanego nią oddziału... o ile nie przemieszczą go z dala od wroga.
POŚPIECH
(RUSH!)

Rozkazuje wybranemu oddziałowi pospieszyć się: zwiększa Inicjatywę o 15 i Punkty ruchu o 50%.

Ilość użyć: co 3 tury
POŚPIECH
(RUSH!)

Przydatna umiejętność, zwłaszcza na początku gry. Dzięki niej można w jednej turze zablokować strzelców.
ROZKAZ WODZA
(WARLORD'S COMMAND)

Wybrany oddział, który jeszcze nie wykonał ruchu w tej turze, może wykonać go teraz, zamiast w swojej kolejce.

Ilość użyć: co 4 tury

Wymaga umiejętności POŚPIECH
ROZKAZ WODZA
(WARLORD'S COMMAND)

Dość dobra umiejętność, pozwalająca na szybki atak jednostkom o małej Inicjatywie.
BOHATERSTWO
(HEROISM)

Zwiększa Morale i Szczęście wskazanego oddziału o 14/18/22 i obrażenia fizyczne o 17%. Czas trwania (w turach): 3.

Ilość użyć: co 3 tury
MASOWE BOHATERSTWO
(HEROISM, MASS)

Zwiększa Morale i Szczęście wszystkich sojuszniczych stworzeń o 5/6/8 oraz obrażenia o 12%. Czas trwania (w turach): 3.

Ilość użyć: co 3 tury
BOHATERSTWO
(HEROISM)

Chyba najlepszy z Okrzyków, szczególnie dla całej armii. Ma tylko jedną wadę - nie działą na nieumarłych, a więc dla Nekropolii jest nieprzydatny.
ATAK DOSKONAŁY
(FLAWLESS ASSAULT)

Wskazany oddział zadaje maksymalne obrażenia. Czas trwania (w turach): 2/3/4.

Ilość użyć: co 3 tury
ATAK DOSKONAŁY
(FLAWLESS ASSAULT)

Pamiętacie czar Błogosławieństwo z poprzednich części gier? Oto właśnie jego wersja w HVI. Obowiązkowa umiejętność.
BOHATERSKA SZARŻA
(HEROIC CHARGE)

Wskazany sojuszniczy oddział otrzymuje premię +2 do Punktów ruchu i +9/10/12% do obrażeń za każde pole przebyte przed wyprowadzeniem ataku.

Ilość użyć: o 3 tury
BOHATERSKA SZARŻA
(HEROIC CHARGE)

Przydatna umiejętność, lecz tylko gdy cel ataku znajduje się dość daleko.
ATAK ZE WSPARCIEM
(PRESSED ATTACK)

Wiąże bohatera na czas 2 tury. Za każdym razem, kiedy oddział przeprowadza atak (z wyjątkiem kontrataku), bohater atakuje najpierw ten sam cel zadając obrażenia zwiększone o 81/107%.

Ilość użyć: co 3 tury
PRESSED ATTACK

Przydatne dla Inferna czy Twierdzy, jako że posiadają one jednostki atakujące dwukrotnie.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt