Poziom I | Poziom II | Poziom III | Komentarz |
---|---|---|---|
ARCHITEKTURA I (ARCHITECT I) Zwiększa produkcję siedlisk stworzeń w okolicy o 1. | ARCHITEKTURA II (ARCHITECT II) Zmniejsza koszt ulepszania / przebudowy budynków o 20%. Aby móc skorzystać z tej premii, bohater musi znajdować się w danym mieście. | ARCHITEKTURA III (ARCHITECT III) Raz dziennie bohater może pomóc wybudować w odwiedzanym mieście dodatkowy budynek. Nie można użyć tej umiejętności, jeśli użyto w tym dniu innej zdolności działającej na mapie przygód (np. Portal do Miasta) | ARCHITEKTURA (ARCHITECT) Umiejętność nieprzydatna dla głównego bohatera, za to obowiązkowa dla pozostałych. Nie warto brać jednak trzeciego poziomu tej umiejętności, gdyż to posiadane zasoby, a nie czas, będzie czynnikiem ograniczającym rozwój miasta. |
EKONOMIA I (ECONOMIST I) Bohater znajduje o 20% więcej złota i zasobów. | EKONOMIA II (ECONOMIST II) Poprawia współczynnik wymiany zasobów na targowiskach. Premia odpowiada następującej liczbie dodatkowych targowisk: 1. | EKONOMIA III (ECONOMIST III) Dostarcza dodatkowo +1 jednostek drewna i +1 jednostek rudy dziennie. | EKONOMIA Umiejętność obowiązkowa dla drugorzędnych bohaterów, zaś w kampaniach bardzo pomocna również dla głównego.(ECONOMIST) |
ZWIADOWCA I (SCOUTING I) Zwiększa zasięg pola widzenia bohatera o 1 i zapewnia mu podgląd dokładnej liczby stworzeń w neutralnych armiach, miastach i garnizonach, które znajdują się w jego polu widzenia. | ZWIADOWCA II (SCOUTING II) Zwiększa zasięg pola widzenia bohatera o 1 i zapewnia mu informacje na temat wrogich bohaterów, którzy znajdują się w jego polu widzenia (zdolności, używane artefakty, reputacja, itd.). | ZWIADOWCA III (SCOUTING III) Zwiększa zasięg pola widzenia bohatera o 1 i zapewnia mu podgląd wszystkich niezebranych zasobów i artefaktów na mapie świata. | ZWIADOWCA Umiejętność przydatna tylko dla osób lubiących zbadać każdy zakątek mapy.(SCOUTING) |
SPLĄDROWANIE KOPALNI (PLUNDER MINE) Bohater plądruje kopalnię, zużywając wszystkie pozostałe Punkty ruchu. W zamian otrzymuje zasoby, które kopalnia wyprodukowałaby przez kolejne 3 dni, a jej produkcja zostaje na ten czas wstrzymana. Nie można użyć tej umiejętności, jeśli użyto w tym dniu innej zdolności działającej na mapie przygód (np. Portal do Miasta) | SPLĄDROWANIE KOPALNI Umiejętność przydatna dla bohaterów drugorzędnych, jeśli gracz zdecyduje się na nękanie przeciwnika, zamiast pozbycie się od razu swojego wroga. Innymi słowy - nie warta inwestycji.(PLUNDER MINE) | ||
SABOTAŻ KOPALNI (SABOTAGE MINE) Bohater dokonuje sabotażu kopalni, zużywając wszystkie punkty ruchu. Produkcja kopalni zostaje wstrzymana na 7 dni. Przeciwnik może odbić i naprawić kopalnię kosztem wszystkich pozostałych w danym dniu punktów ruchu. Nie można użyć tej umiejętności, jeśli użyto w tym dniu innej zdolności działającej na mapie przygód (np. Portal do Miasta) | SABOTAŻ KOPALNI (SABOTAGE MINE) Umiejętność przydatna dla bohaterów drugorzędnych, jeśli gracz zdecyduje się na nękanie przeciwnika, zamiast pozbycie się od razu swojego wroga. Innymi słowy - nie warta inwestycji. |
|
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt