Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kammer
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB





NASZYJNIKI ŻYWOTNOŚCI

Amulet Zdrowia
Amulet of the Health


+1 do Punktów Życia sojuszniczych jednostek
Naszyjnik Żywotności
Necklace of Vitality


+2 do Punktów Życia sojuszniczych jednostek
Życiodajny Naszyjnik
Lifeblood Pedant


+3 do Punktów Życia sojuszniczych jednostek

Fiolka Trucizny
Vail Of Poison


-3 do Punktów Życia wrogich stworzeń

część Zestawu Zabójcy




NASZYJNIKI MAGII

Naszyjnik ze Smoczego Szponu
Dragon Claw Amulet


+2 do Mocy magicznej
Naszyjnik ze Smoczych Zębów
Dragon Fang Necklace


+4 do Mocy magicznej
Wisiorek ze Smoczym Okiem
Dragon Eye Pedant


+8 do Mocy magicznej




NASZYJNIKI REPUTACJI I ZDOLNOŚCI FRAKCJI

Krwawa Szarfa
Blood Scarf


Wymagania: 250 Reputacja Drogi Krwi

Zdolności Drogi Krwi są skuteczniejsze o 10%
Naszyjnik Łez
Necklace of Tears


Wymagania: 250 Reputacja Drogi Łez

Zdolności Drogi Łez są skuteczniejsze o 10%
Amulet Nekromancji
Amulet of Necromancy


Wymagania: Nekropolia

Zwiększa przyrost Punktów Nekromancji o 10%
Naszyjnik Dzikiej Furii
Pedant of Primal Rage


Wymagania: Twierdza

Zwiększa przyrost Punktów Szału Krwi o 10%
Lodowa Chryzantema
Frozen Chrysanthemum


Wymagania: Sanktuarium

Zwiększa przyrost Punktów Honoru o 10%
Naszyjnik Mistrzostwa
Pedant of Mastery


+1 poziom zdolności frakcji bohatera
bohater zaczyna każdą bitwę z energią zdolnością frakcji napełnioną do pierwszego poziomu




NASZYJNIKI SZKÓŁ MAGII

Amulet Piorunów
Amulet of Thunder


Czary magii powietrza zadają dodatkowe 20% obrażeń
Symbol Ognia
(Runa Płomienia)
Rune of Flame


Czary magii ognia zadają dodatkowe 20% obrażeń
Jantar Brythiggi
Brythigga Amber


Czary magii ziemi zadają dodatkowe 20% obrażeń
Wieczny Sopel Lodu
Evercold Icicle


Czary magii wody zadają dodatkowe 20% obrażeń
Krzyż Słoneczny
Sun Cross


Czary magii światłości zadają dodatkowe 20% obrażeń
Serce Ciemności
Heart of Darkness


Czary magii ciemności zadają dodatkowe 20% obrażeń




NASZYJNIKI INNE


Brosza Żelaznych Wichrów
Bastian's Brooch


+1 do Przywództwa
Zapewnia zdolność o nazwie Ekonomia I

część Zestawu Żelaznych Wichrów
Amulet Jaguara
Amulet of the Jaguar


+4 do Siły ataku

część Zestawu Wodziwoja
Klepsydra Ładu
Hourglass of Order


-3 do Morale dla wszystkich jednostek co turę

część Zestawu Lisza
Amulet Morskiego Elfa
Sea Elf's Charm


+3 do Przywództwa
+3 do Obrony przed magią

część Zestawu Pirata
Fazujący Naszyjnik
Warping Pedant


Wymagania: 10 Siły ataku

-1 do Punków Ruchu jednostek wroga

część Zestawu Szachraja
Naszyjnik Strumienia Magii
Pedant of the Conflux


Liczba punktów Many bohatera zwiększa się o 1 za każde 2 punkty Many zużyte przez wroga
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt