Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kammer
   Kuririn
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB





Poziom IPoziom IIPoziom IIIKomentarz
DEFENSYWA I
(DEFENDER I)

Bohater otrzymuje na stałe +2/3/4 punkty Obrony.
DEFENSYWA II
(DEFENDER II)

Bohater otrzymuje na stałe +3/4/5 punkty Obrony.
DEFENSYWA III
(DEFENDER III)

Bohater otrzymuje na stałe +4/5/6 punkty Obrony.
DEFENSYWA
(DEFENDER)

Przydatne tylko dla bohaterów drogi łez z Inferna i Twierdzy, dzięki czemu jednostki mniej giną.
Istnieją przydatniejsze umiejętności do wybrania niż Defensywa.
DYPLOMACJA
(DIPLOMAT)

Pozwala bohaterowi na efektywniejszą negocjację z wrogimi oddziałami. Zwiększa szanse na przyłączenie ich o 8/10/12% i zmniejsza cenę rekrutacji istot chcących dołączyć do twojej armii o 8/10/12%.
DYPLOMACJA
(DIPLOMAT)

Umiejętność całkowicie nieprzydatna ze względu na obecną mechanikę gry.
CHARYZMATYCZNE PRZYWÓDZTWO I
(CHARISMATIC LEADER I)

Bohater otrzymuje na stałe +2 punkty Przywództwa.
CHARYZMATYCZNE PRZYWÓDZTWO II
(CHARISMATIC LEADER II)

Bohater otrzymuje na stałe +3 punkty Przywództwa.
CHARYZMATYCZNE PRZYWÓDZTWO II
(CHARISMATIC LEADER II)

Bohater otrzymuje na stałe +4 punkty Przywództwa.
CHARYZMATYCZNE PRZYWÓDZTWO
(CHARISMATIC LEADER)

Są ciekawsze umiejętności do wybrania, zaś premię do Morale można uzyskać dzięki artefaktom, czarom/zdolnością i obiektom z mapy przygód.
WYBRANIEC LOSU I
(DESTINY'S CHOSEN I)

Bohater otrzymuje na stałe +3 punkty Przeznaczenia.
WYBRANIEC LOSU II
(DESTINY'S CHOSEN II)

Bohater otrzymuje na stałe +5 punktów Przeznaczenia
WYBRANIEC LOSU III
(DESTINY'S CHOSEN III)

Bohater otrzymuje na stałe +8 punktów Przeznaczenia
WYBRANIEC LOSU
(DESTINY'S CHOSEN)

Przydatne jedynie dla bohaterów Inferna, ale lepiej przeznaczyć punkty biegłości choćby na Bohaterstwo.
OŚWIECENIE
(ENLIGHTENMENT)

Bohater zdobywa o 20% więcej doświadczenia.
OŚWIECENIE
(ENLIGHTENMENT)

Przydatna umiejętność dzięki której bohater szybciej staje się silniejszy. Niekoniecznie przydatne w kampaniach.
MENTORSTWO
(MENTORING)

Bohater ma prawdziwy talent do nauczania. Podczas spotkania z innym sprzymierzonym bohaterem, ten drugi zyskuje do 50% doświadczenia pierwszego bohatera.
MENTORSTWO
(MENTORING)

Przydatna umiejętność dzięki czemu główny bohater może szybko i za darmo awansować swoich pomocników o kilka poziomów.
LOGISTYKA
(LOGISTICS)

Premia +3 do Punktów ruchu bohatera na lądzie.
LOGISTYKA
(LOGISTICS)

Konieczne "musiszmieć" - nieraz brak jednego Punktu ruchu decyduje o tym, czy zdążymy zająć wrogie miasto dziś, czy jutro, gdy znajdzie się tam nowy garnizon.
Nie ma też (prawie) nic bardziej denerwującego, niż uciekający bohater, którego nie można dogonić.
TURYSTA
(SNATCH)

Bohater nie traci Punktów ruchu na zbieranie zasobów, odwiedzanie budynków i inne tego typu czynności.
TURYSTA
(SNATCH)

Kolejne "musziszmieć" - po co tracić Punkty ruchu na zbieranie wszystkich zasobów dookoła bohatera?
ZNAJDOWANIE DROGI
(PATHFINDING)

Premia +3 do Punktów ruchu bohatera na morzu i zmniejszenie kar za poruszanie się w trudnym terenie o 50%.
ZNAJDOWANIE DROGI
(PATHFINDING)

Kolejna przydatna umiejętność, szczególnie na mapach wodnych. Jednak i na zwykłych zmniejszenie kary za ruch po bagnach czy śniegu niezwykle się przydaje.
AGRESYWNOŚĆ I
(ASSAILANT I)

Bohater otrzymuje na stałe +2/3/4 punkty Siły ataku.
AGRESYWNOŚĆ II
(ASSAILANT II)

Bohater otrzymuje na stałe +3/4/5 punkty Siły ataku.
AGRESYWNOŚĆ III
(ASSAILANT III)

Bohater otrzymuje na stałe +4/5/6 punkty Siły ataku.
AGRESYWNOŚĆ
(ASSAILANT)

Umiejętność przydatna dla bohaterów drogi krwi, ale lepiej wydać te punkty na coś bardziej przydatniejszego.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt