Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB




NOWE JEDNOSTKI


Ptak Gromu
Thunderbird


Siła atakubrak0Morale
Moc magiczna (Powietrze)450-5200Szczęście
Obrona
65%45Inicjatywa
Obrona przed magią
71%99Zasięg ruchu
Punkty życia
65 000brakZasięg strzału

Rozmiar: 4x4
Występowanie: DLC Piraci z Morza Sztormów, misja 1.


Świat Duchów podzielony jest na wymiary Żywiołów, a każdy z nich zawiera swoja gamę duchów i żywiołaków - najpotężniejsze z nich to same smoki. Ptak Gromu, w księgach zgromadzonych w bibliotekach Siedmiu Miast znany jako Rokh, to jeden z najpotężniejszych duchów wymiaru Powietrza. Gdy Ptak Gromu zostaje przywiązany do świata fizycznego, każdym machnięciem swoich potężnych skrzydeł wywołuje sztormy i huragany. W większości przypadków Ptaki Gromu przyzywane są przez czarodzieja lub kapłana Ylatha podczas skomplikowanego rytuału, ale zdarza się, że jajo Rokha samoistnie pojawia się w miejscu, w którym błyskawica uderza w ziemię.

Ogłuszające Wichry - Jednostka będąca celem ataku, traci swoje kolejne 2 tury.Wyładowanie Elektrostatyczne - Każda wroga jednostka otrzymuje 1000 punktów obrażeń od magii powietrza i dodatkowe 1000 punktów obrażeń za każdą sąsiadującą z nią jednostkę.Łańcuch Piorunów - Zadaje jednostce docelowej 1500 punktów obrażeń od magii powietrza i przeskakuje na maksymalnie trzy dodatkowe jednostki. Obrażenia zmniejszają się o połowę wraz z każdym przeskokiem.Uderzenie Piorunów - Jeśli w zasięgu nie ma żadnego drzewa, piorun uderza w jednostkę docelową przez trzy tury, zadając 3000 punktów obrażeń od magii powietrza.Huragan - Przemieszcza losowo wszystkie wrogie jednostki.Pokrewieństwo magii powietrza - Żywiołaki otrzymują o 50% mniej obrażeń od magii żywiołu, któremu sa pokrewne - oraz o 50% większe obrażenia od magii żywiołu przeciwnego. Są także niewrażliwe na niekorzystne efekty należące do ich żywiołu.Postać eteryczna - Duchy posiadają +50% odporności na wszystkie obrażenia od początku bitwy do momentu wykonania ruchu.Jednostka żyjąca - Tę jednostkę można leczyć i wskrzeszać. Jest podatna na efekty wpływające na morale.Półboskie - Stworzenia półboskie są niewrażliwe na efekty zmniejszające liczbę punktów ruchu i inicjatywy. Poza tym są niewrażliwe na oślepienie, kontrolę umysłu i efekty i efekty powodujące utratę ruchu.





NOWE ARTEFAKTY


Miecz Króla Piratów
Sword of the Pirate King


Poziom 1: +3 Siła ataku
Poziom 2: OdwagaSojusznicze stworzenia stają się niewrażliwe na efekty zmniejszające Inicjatywę.
Poziom 3: +5 Przywództwo
Poziom 4: Do abordażu!Zyskujesz +10 do Morale, zaś sojusznicze stworzenia otrzymują +5 do Inicjatywy i +2 Punkty ruchu w pierwszej rundzie bitwy.
Poziom 5: Rum dla wszystkichZwiększa Morale wszystkich przyjaznych stworzeń o 15. Czar trwa 3 tury.
Przysłowie mówi "Tam gdzie woda, tam Nagi i piraci". Wprawdzie faktycznie są to bezlitośni bandyci, winni licznych napadów, grabieży i splądrowań, ale niektórzy twierdzą, iż piratom z Dzikiego Morza udało się utworzyć nową formę społeczeństwa, w której wszyscy członkowie są równi. Załogi pirackie wybierają swoich kapitanów, którzy na zmianę zasiadają w Radzie Piratów i podejmują decyzje w głosowaniu. Radzie przewodzi wybierany "Król", który w czasach wojny jest również naczelnym wodzem całej floty pirackiej. Atrybutem Króla Piratów jest miecz, wykuty przez Krwawych Kowali z Hammer Fall. Miecz Króla Piratów zaginął, gdy jego ostatni właściciel, kapitan Rahmah, poległ w walce z Nagami, ale ostatnio (i to całkiem dosłownie) wypłynął na powierzchnię.

Gdzie zdobyć artefakt: Nagroda za wykonanie misji "Król piratów" w 2. scenariuszu DLC Piraci z Morza Sztormów.


Czapka Kapitana
Captain's Hat


+2 do Przeznaczenia

Hak
Hook


Gdy bohater atakuje, wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują premię +4 do Morale aż do końca bitwy. Maksymalna premia do Morale: +12

Zbroja Pirata
Pirate Armour


+6 do Obrony
Daje zdolność Opór

Piracka Flaga
Pirate Flag


-2 do Szczęścia dla Wrogich jednostek

Amulet Morskiego Elfa
Sea Elf's Charm


+3 do Przywództwa
+3 do Obrony przed magią

Pierścień Czaszki
Skull Ring


Zapewnia zdolność Przerażenie.

Premia z tytułu posiadania 2 przedmiotów: Zapewnia premię +2 do Inicjatywy wszystkim sojuszniczym stworzeniom
Premia z tytułu posiadania 4 przedmiotów: +4 do Przywództwa
Premia z tytułu posiadania 6 przedmiotów: +6 Obrona

Kampanie, w których można zebrać zestaw: DLC Piraci z Morza Sztormów





NOWE BUDYNKI


Wrota Żywiołów
Elemental Conflux



Pozwala na werbunek żywiołaków. Co tydzień pojawiają się nowi rekruci.

Przyrost: +4 żywiołaki światłości, ciemności, ognia, powietrza, ziemi i wody co tydzień.





NOWE OSIĄGNIĘCIA



Tnij i Siecz

Ukończ kampanię Craga Hacka

200 żetonów rodowych
cecha rodowa Obserwator+5 do Pola widzenia głównego bohatera



Karmazynowy Przypływ

Pokonaj wszystkie armie neutralne w "Przygodach kapitana Hacka".

100 żetonów rodowych



Król Piratów

Zostań Królem Piratów w "Władca Morza Sztormu"

100 żetonów rodowych
tytuł Król Piratów



Różdżka Piorunów

Pokonaj Ptaka Gromu po tym, jak drzewo zostanie trafione piorunem 8 razy.

500 żetonów rodowych.



Pirat

Załóż wszystkie części Zestawu Pirata.

150 żetonów rodowych





NOWE CECHY RODOWE



Obserwator

+5 do Pola widzenia głównego bohatera





NOWE SPECJALIZACJE



Grabieżca

+1 Kryształ Krwi Smoka co tydzień

Bohater: Crag Hack



Wyładowanie elektrostatyczne

Kiedy bohater podczas ataku trafi wrogie stworzenie, to zarówno ono, jak i pozostałe stworzenia znajdujące się w pobliżu otrzymują 50 punktów obrażeń (od magii powietrza).

Zwierzę rodowe: Pisklę Ptaka Gromu
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt