Jak wynika z relacji z targów Gamescom zamieszczonej na Kotaku, w Heroes VI doczekamy się następujących "usprawnień":
- gracz sam wybiera ścieżkę rozwoju bohatera (drzewko), a w późniejszej grze będzie mógł wybrać również zaawansowaną klasę (miejmy nadzieję, że to tylko hiperentuzjazm twórców...);
- umiejętności rasowe zaprezentowane w HV pojawią się i w HVI (teraz pytanie: KTÓRE rasy się pojawią?);
- gracze zaczynają grę tworząc swojego bohatera: wybierają płeć, avatara i ukierunkowanie na moc lub magię. A potem mają jeszcze 29 poziomów dopieszczania go;
- jednostki i bohaterowie nekromantów będą wysysać siły życiowe i magiczne ze swoich przeciwników - innymi słowy: im dłuższa bitwa, tym lepiej dla nich;
- w demie zaprezentowanym na Gamescomie, można było zobaczyć wspominanego już bossa. Był nim duży, niebieski wąż, zwany uparcie przez twórców smokiem :P (Leviathan z Final Fantasy się kłania...);
- i, wygląda na to, że potwierdzą się plotki: nie będzie już ekranu miasta. Zamiast tego gracz będzie rozbudowywał je na mapie gry.
- gracz sam wybiera ścieżkę rozwoju bohatera (drzewko), a w późniejszej grze będzie mógł wybrać również zaawansowaną klasę (miejmy nadzieję, że to tylko hiperentuzjazm twórców...);
- umiejętności rasowe zaprezentowane w HV pojawią się i w HVI (teraz pytanie: KTÓRE rasy się pojawią?);
- gracze zaczynają grę tworząc swojego bohatera: wybierają płeć, avatara i ukierunkowanie na moc lub magię. A potem mają jeszcze 29 poziomów dopieszczania go;
- jednostki i bohaterowie nekromantów będą wysysać siły życiowe i magiczne ze swoich przeciwników - innymi słowy: im dłuższa bitwa, tym lepiej dla nich;
- w demie zaprezentowanym na Gamescomie, można było zobaczyć wspominanego już bossa. Był nim duży, niebieski wąż, zwany uparcie przez twórców smokiem :P (Leviathan z Final Fantasy się kłania...);
- i, wygląda na to, że potwierdzą się plotki: nie będzie już ekranu miasta. Zamiast tego gracz będzie rozbudowywał je na mapie gry.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.