Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
SIEDLISKA ZEWNĘTRZNE


Fort

Zapewnia 250 sztuk złota lub 500 sztuk złota, jeśli jest to fort tej samej frakcji.


Koszary
Barracks

Zwiększa tygodniowy przyrost podstawowych stworzeń Przystani.


+3 Gwardzista +2 Kusznik +2 Kapłanka

Donżon
Keep

Zwiększa tygodniowy przyrost elitarnych stworzeń Przystani.


+2 Gryf +1 Blask Chwały +1 Jeździec Słońca

Świątynia niebios
Temple of Heavens

Zwiększa tygodniowy przyrost czempionów Przystani.


+1 Serafina

Fort

Zapewnia 250 sztuk złota lub 500 sztuk złota, jeśli jest to fort tej samej frakcji.


Rozlewiska lawy
Scorching Pools

Zwiększa tygodniowy przyrost podstawowych stworzeń Inferna.


+3 Szaleniec +2 Cerber +2 Sukub

Piekielne komnaty
Infernal Chambers

Zwiększa tygodniowy przyrost elitarnych stworzeń Inferna.


+2 Reproduktorka +1 Dręczyciel +1 Moloch

Sale żarłoczności
Chambers of Voracity

Zwiększa tygodniowy przyrost czempionów Inferna.


+1 Czart

Fort

Zapewnia 250 sztuk złota lub 500 sztuk złota, jeśli jest to fort tej samej frakcji.


Grobowiec
Tomb

Zwiększa tygodniowy przyrost podstawowych stworzeń Nekropolii.


+3 Szkielet +2 Ghul +2 Duch

Krypta
Crypt

Zwiększa tygodniowy przyrost elitarnych stworzeń Nekropolii.


+1 Lisz +1 Lamasu +2 Wampir

Mauzoleum śmierci
Mausoleum of Death

Zwiększa tygodniowy przyrost czempionów Nekropolii.


+1 Prządka Przeznaczenia

Fort

Zapewnia 250 sztuk złota lub 500 sztuk złota, jeśli jest to fort tej samej frakcji.


Ołtarz podwładnych
Altar of Minions

Zwiększa tygodniowy przyrost podstawowych stworzeń Twierdzy.


+2 Siepacz +3 Goblin +2 Harpia

Ołtarz wodzów
Altar of Masters

Zwiększa tygodniowy przyrost elitarnych stworzeń Twierdzy.


+2 Wędrowiec Snów +1 Centaurka +1 Wojownik Jaguara

Komnata cyklopów
Cyclops Chamber

Zwiększa tygodniowy przyrost czempionów Twierdzy.


+1 Cyklop

Fort

Zapewnia 250 sztuk złota lub 500 sztuk złota, jeśli jest to fort tej samej frakcji.


Koralowa jaskinia
Coral Cavern

Zwiększa tygodniowy przyrost podstawowych stworzeń Sanktuarium.


+3 Żarłacz +2 Koralowa Kapłanka +2 Kappa

Koralowy ołtarz
Coral Altar

Zwiększa tygodniowy przyrost elitarnych stworzeń Sanktuarium.


+1 Źródlany Duch +2 Śnieżna Panna +1 Kenshi

Ołtarz węży
Altar of Serpents

Zwiększa tygodniowy przyrost czempionów Sanktuarium.


+1 Kirin

Fort

Zapewnia 250 sztuk złota lub 500 sztuk złota, jeśli jest to fort tej samej frakcji.


Mroczna Grań
Dark Crag

Zwiększa tygodniowy przyrost podstawowych stworzeń Lochu.


+2 Zabójca +3 Czyjająca +2 Czyhający w Cieniu

Donżon
Keep

Zwiększa tygodniowy przyrost elitarnych stworzeń Lochu.


+2 Mantykora +1 Bezimienny +1 Minotaur

Mroczna Iglica
Dark Spire

Zwiększa tygodniowy przyrost czempionów Lochu.


+1 Smok Cienia

Wrota Żywiołów
Elemental Conflux

Pozwala na werbunek żywiołaków. Co tydzień pojawiają się nowi rekruci.


+4 Żywiołak Światłości Żywiołak Ciemności Żywiołak Powietrza Żywiołak Ognia Żywiołak Wody Żywiołak Ziemi

Magiczna Menażeria
Magic Menagerie

Pozwala na werbunek neutralnych stworzeń nie będących żywiołakami. Co tydzień pojawiają się nowi rekruci.


+9 Szary Wilk +5 Olbrzymi Wilk +4 Syrena



ZASOBY


Surowce

Drewno, Ruda, Kryształ, Złoto

Skrzynia ze skarbami

Stara skrzynia, w której może być złoto lub cenne artefakty.

Murszejący szkielet
Old Skeleton

Obozowisko
Campfire

Kopalnia złota
Gold Mine

Dostarcza 500 sztuk złota dziennie.

Tartak
Sawmill

Dostarcza 2 jednostki drewna dziennie.

Kopalnia rudy
Ore Pit

Dostarcza 2 jednostki rudy dziennie.

Kopalnia kryształu
Crystal Cavern

Dostarcza 1 jednostkę kryształu dziennie.



MODYFIKATORY STATYSTYK


Kowal
Weaponsmith

Odwiedzający bohater otrzymuje +1 punkt Siły ataku.
Można odwiedzić tylko raz.

Zbrojmistrz
Armorsmith

Odwiedzający bohater otrzymuje +1 punkt Obrony.
Można odwiedzić tylko raz.

Kryształ mocy
Crystal of Power

Odwiedzający bohater otrzymuje +1 punkt Mocy magicznej.
Można odwiedzić tylko raz.

Kryształ objawienia
Crystal of Revelation

Odwiedzający bohater otrzymuje +1 punkt Obrony przed magią.
Można odwiedzić tylko raz.

Arena

Bohater, który odwiedzi to miejsce, będzie musiał pokonać armię na arenie.
Bitwa ma charakter treningu, więc pokonane w niej oddziały powrócą do armii po jej zakończeniu.
Bohater otrzyma do wyboru premię +2 do Siły ataku LUB +2 do Obrony.
Każdy bohater może odwiedzić to miejsce tylko raz.

Tajemna biblioteka
Arcane Library

Odwiedzający bohater otrzymuje +1-3 punktów Mocy magicznej ALBO +1-3 punktów Obrony przed magią (do wyboru). Premia jest zależna od poziomu bohatera: 1-10: +1, 11-20: +2 , 21-30, +3.
Każdy bohater może odwiedzić to miejsce tylko raz.

Kamień oświecenia
Stone of Enlightenment

Odwiedzający bohater otrzymuje 2500 punktów doświadczenia.
Każdy bohater może odwiedzić to miejsce tylko raz.

Kapliczka Siódmego Smoka
Shrine of the Seventh Dragon

W tej kapliczce twój bohater może awansować na wyższy poziom. Opłata wynosi 11 000 sztuk złota i 7 jednostek kryształu.
Każdy bohater może odwiedzić to miejsce tylko raz.

Smocza żyła
Dragon Vein

Tutaj bohater może odnowić wszystkie punkty Many.
Można odwiedzić raz w tygodniu.

Smocze źródło
Dragon Nexus

Raz w tygodniu podwaja maksymalną liczbę punktów Many twojego bohatera.
Miejsce to można odwiedzić raz w tygodniu.

Piekielna kuźnia
Hellforge

Zapewnia premię +5 do Siły ataku i Mocy magicznej do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Symbol Arkatha
Sigil of Arkath

Zapewnia premię +5 do Obrony i Obrony przed magią do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Studnia dusz
Soul Harvester

Zapewnia premię +10 do Mocy magicznej do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Kapliczka aniołów
Angelic Shrine

Zapewnia premię +5 do Mocy magicznej i Morale do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Kapliczka demonów
Demonic Shrine

Zapewnia premię +5 do Siły ataku i Przeznaczenia do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Kapliczka lodowej perły
Shrine of the Frozen Pearl

Zapewnia premię +10 do Inicjatywy do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Posąg centaura
Centaur Statue

Zapewnia bohaterowi premię +5 do Punktów ruchu i +10% do obrażeń strzelających stworzeń w armii do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Kapliczka rycerstwa
Shrine of Chivalry

Zapewnia premię +1 do Punktów ruchu jednostek i +5 do Morale do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Posąg gryfa
Griffin Statue

Zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię +20% do Punktów życia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Sztandar wojenny
Rally Flag

Zapewnia premię +5 do Dowodzenia i +5 do Przeznaczenia na czas następnej bitwy. Bohater otrzymuje +5 Punktów ruchu.
Miejsce to można odwiedzić jeden raz przed bitwą.

Ślepa kapłanka
Blind Maiden

Zapewnia premię +5 do Przeznaczenia na czas następnej bitwy.
Miejsce to można odwiedzić jeden raz przed bitwą.

Kapliczka Matki Ziemi
Mother Earth Shrine

Zwiększa na czas następnej bitwy Punkty życia wszystkich stworzeń w armii bohatera o 10%.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz przed każdą bitwą.



OBIEKTY WODNE


Skrzynia ze skarbami

Czasami jakiś podróżnik natrafia na pływającą po morzu skrzynię. Zwykle jest to pozostałość po działalności piratów, których jeszcze niedawno łatwo było tu spotkać.

Szczątki
Floatsom

To mogą być pozostałości po statku, który rozbił się na skałach lub zatonął po bitwie morskiej. Wśród szczątków można czasem znaleźć coś przydatnego.

Latarnia Boja
Beacon

Zwiększa +5 Morale w następnej bitwie.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz przed każdą bitwą.

Ślepa kapłanka (na morzu)
Blind Maiden on Sea

Zapewnia premię +5 do Przeznaczenia na czas następnej bitwy.
Miejsce to można odwiedzić jeden raz przed bitwą.

Stocznia
Shipyard

Tutaj buduje się statki, którymi można poruszać się po morzu. Koszt budowy wynosi 2500 sztuk złota i 10 jednostek drewna.

Statek
Ship

Rozbity galeon
Wrecked Galleon

Ten niegdyś dumny i bogato zdobiony okręt padł zapewne ofiarą piratów. Dziś pozostał z niego tylko gnijący kadłub wyczekujący smętnie chciwych rąk poszukiwaczy skarbów.

Latarnia morska
Lighthouse

Zwiększa liczbę Punktów ruchu na morzu wszystkich bohaterów gracza, który kontroluje ten budynek.

Wir
Whirpool

Przenosi odwiedzającego bohatera do innego wiru.
Statek bohatera, który wpłynie w ten wir, zostanie przeniesiony do drugiego wiru (wyjścia).



OBIEKTY UNIKATOWE

Chór wiernych
Choral of Believers

Zapewnia premię +5 do Przywództwa i Mocy magicznej na czas najbliższej bitwy.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz przed każdą bitwą.


Monument objawienia
Statue of Revelation

Odsłania wskazany obszar.
Każdy bohater może odwiedzić to miejsce tylko raz.


Świątynia zadumy
Meditation Temple

Zapewnia premię +10 do Inicjatywy i +5 do Siły ataku na czas następnej bitwy.
Miejsce to można odwiedzić jeden raz przed bitwą.


Kapliczka żywiołu wody
Shrine of Elemental Water

W następnej bitwie, wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń czar Tarcza Wodna.


Ołtarz zniszczenia
Altar of Destruction

Na początku następnej bitwy na wszystkie stworzenia przeciwnika spada Burza Ognia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.


Fala chaosu
Wake of Chaos

W najbliższej bitwie na polu bitwy pojawi się sterowany przez komputer Czerw Otchłani, pożre losowy mały oddział stworzeń przeciwnika i zacznie go trawić. Aby uwolnić pożarty oddział, przeciwnik będzie musiał zabić Czerwia.
Każdy bohater może odwiedzić to miejsce tylko raz.


Martwe pole
Wasting Grounds

Wszystkie żyjące wrogie stworzenia zadają w najbliższej bitwie -10% obrażeń fizycznych i mają -10% Punktów życia.
Miejsce to można odwiedzić raz przed każdą bitwą.


Ster czasu
Time Control

Bohater, który odwiedzi to miejsce, zużywa Punkty ruchu o 20% wolniej, a w najbliższej bitwie wrogie stworzenia mają Inicjatywę obniżoną o 10 punktów.
Można odwiedzić tylko raz w tygodniu.


Siedziba najeźdźców
Hall of Raiders

Właściciel tego budynku otrzymuje po każdej bitwie 250 złota. Premia zwiększa się wraz z każdym kolejnym posiadanym budynkiem tego typu.


Wartownia wojenników wojowników
Warpath Lodge

Po każdej bitwie twój bohater otrzymuje premię do Punktów ruchu (+3 za pierwszą bitwę, +2 za drugą bitwę, +1 za każdy kolejny posiadany budynek).


Ołtarz Rozproszenia Magii
Altar of Magic Disruption

Na początku bitwy wszystkie wrogie stworzenia doświadczają objawów "Zatrucia".
Tym samym w każdej turze otrzymują 50 punktów obrażeń od Magii Ciemności, a ich Inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania: 3 tury.
Można odwiedzić raz w tygodniu.


Tygiel Jadu Duszy
Soulvenom Crucible

Wojska bohatera, który odwiedzi to miejsce, zyskują "Niewrażliwość na Magię" na 3 pierwsze tury swej kolejnej bitwy.
Można odwiedzić raz w tygodniu.




RÓŻNE


Ruiny
Ruins

To ukryte miejsce, w którym przeciwnicy gromadzą swoje łupy. Skarby na pewno są dobrze strzeżone, więc przygotuj się na walkę z ich strażnikami.

Wrota piekieł
Hellgate

Wrót do Sheoghu strzeże niewielka armia demonów. Niewątpliwie, strzegą również łupów, które zdołały zagrabić.

Obóz barbarzyńców
Barbarian Camp

Obóz łupieżców orków. Liczba obrońców sugeruje, że strzegą czegoś cennego.

Piramida
Pyramid

Dostępu do tego świętego miejsca broni armia nekromantów. Zazwyczaj w świętych miejscach można znaleźć cenne relikwie.

Posterunek Mrocznych Elfów
Dark Elf Outpost

Oddział szpiegowski Mrocznych Elfów założył tu obóz, by mieć baczenie na okoliczne tereny. Wnętrze wieży kryje wiele sekretów. Pokonaj strażników, by zdobyć surowce i artefakty.

Smocza Utopia
Dragon Utopia

Od kilku stuleci te pradawne ruiny zamieszkują potężne smoki. Tylko głupiec ośmieliłby się tam zapuścić.

Handlarz artefaktami
Artifact Merchant

Tutaj bohaterowie mogą kupować i sprzedawać artefakty.

Stajnia
Stables

Raz w tygodniu zapewnia twojemu bohaterowi premię +5 do Punktów ruchu.
Miejsce to można odwiedzić raz w tygodniu.

Portal chaosu
Chaos portal

Przenoszą bohatera do miasta, w którego strefie kontroli znajduje się bohater.

Portal chaosu wymaga wybudowania Wrót piekielnych w Infernie i nie działa, jeśli miasto nie posiada strefy kontroli.


Wrota duchów (wejście)
Spirit Gate - One Way Entrance

Bohater, który wejdzie w to miejsce, zostanie przeniesiony do połączonego z nim wyjścia.

Wrota duchów (wyjście)
Spirit Gate - One Way Exit

Wyjście z monolitu.

Wrota duchów (w obie strony)
Spirit Gate - Two Way

Umożliwiają bohaterowi przejście do drugich wrót duchów.

Wrota do podziemi (wejście)
Subterranean Gate Entrance

Bohater, który wejdzie w te wrota, zejdzie do podziemi.

Wrota do podziemi (wyjście)
Subterranean Gate Exit

Tędy bohater może przedostać się na powierzchnię.

Wrota Przystani/Inferna/itd.
Haven/Inferno/etc. Gate

Wrota graniczne danej frakcji, które otworzą się dopiero po wykonaniu odpowiedniego zadania.

Obserwatorium
Observatory

Obserwatorium zapewnia widoczność niewielkiej części okolicy.

Krematorium
Crematorium

Cała okolica wokół krematorium zostanie ukryta przed wzrokiem wrogich bohaterów.

Drogowskaz
Signpost

Odwiedzenie tego miejsca powoduje wyświetlenie wiadomości.

Kula strumieni magii
CONFLUX Orb

W trakcie podróży natykasz się na niewielką kulę energii magicznej — najprawdopodobniej stworzoną przez jakiegoś czarodzieja. Wszystko co powiesz, zostanie utrwalone w niej na zawsze, żeby wszyscy zaglądający do niej mogli skorzystać z twojej wiedzy... lub usłyszeć twoje ostrzeżenia.

Prorok Otchłani
Abyssal Seer

Na szczycie tej złowrogiej wieży mieszka uczony Mroczny Elf, który za 5000 sztuk złota sprzeda ci swoje mapy podziemi.

Mentor pamięci
Memory Mentor

Zapłać 5000 sztuk złota, by zresetować drzewko umiejętności bohatera, który odwiedza to miejsce.

Schronienie
Shelter

Gdy bohater pozostaje w Schronieniu, nie może zostać zaatakowany.

Centrum Szkoleniowe
Training Centre

Pozwala ci za opłatą ulepszyć stworzenia odwiedzającego to miejsce bohatera. (Koszt za stworzenia podstawowe wynosi 75%, za stworzenia elitarne 150%, za czempionów 225%)



OBIEKTY Z KAMPANII


Masowy grób
Mass Grave

Stos zwłok i szkieletów.

Ślady działalności Inkwizytora Salvadore'a widziane w 1. misji kampanii Anastazji. Jest to też ostatnia misja, gdzie widziano Salvatore'a. Ciekawe dlaczego? ;)


Portal chaosu
Chaos Portal

Przez te wrota mogą nadciągnąć armie Inferna. Wrota można zamknąć.

Portale chaosu otwierają się na złość Sandorowi w jego 4. misji. Koszt ich zamkniecia to 10 kryształów.


Portal Sheoghu
Sheogh Portal

Przenosi odwiedzającego bohatera do innego portalu Sheoghu.

Portale do Sheoghu zostały otwarte za pomocą Zbezczeszczonych smoczych źródeł w 4. misji Anastazji. Można je zamknąć tylko od środka, w Sheoghu, niszcząc miasta Inferna.


Zbezczeszczona smocza żyła
Corrupted Dragon Vein

Ta smocza żyła została skażona. Bohaterowie nie mogą z niej korzystać.

Efekt uboczny zbezczeszczenia smoczych źródeł w 4. misji Anastazji.


Zbezczeszczone smocze źródło
Corrupted Dragon Nexus

To Smocze Źródło zostało skażone. Bohaterowie nie mogą z niego korzystać.

Te smocze źródła zostały wykorzystane do otwarcia Portali do Sheoghu.


Posąg Uriela
Uriel Statue

Zapewnia premię +5 do Mocy magicznej i Morale do końca tygodnia.
Miejsce to można odwiedzić tylko raz w tygodniu.

Posąg Uriela wzniosła Anastazja w swym umyśle w 2. misji, jako symbol swej miłości do mentora. Oj, zemściło się to na niej (miłość, nie wzniesienie posągu). ;)


Kapliczka Elratha
Shrine of Elrath

Odpraw rytuał w kapliczce.

Trzy Kapliczki Elratha pozwalają Antonowi w otwarciu wrót stolicy Księstwa Wilka, Flammschrein. To jest, jeśli wybierze drogę "dyplomacji", a nie użyje katapulty.


Poświęcona kapliczka
Sacred Shrine

Święte kapliczki związane są z miastami nag podbitymi przez nekromantów w 3. misji Iriny. Odbicie wszystkich czterech miast pozwoli na użycie kapliczek w celu wezwania awatara Shalassy.


Zasypana kopalnia kryształu
Collapsed Crystal Mine

Możesz zejść do tuneli wykopaliskowych.

Smocze kryształy są bardzo potrzebne Sandorowi w jego 4. misji. Jak na złość, ktoś lub coś powoduje ich ubytek.


Olbrzymi kryształowy posąg nagi
Giant Crystal Naga Statue

Posąg napotkany przez Raelaga w 3. misji, przedstawiający Oshiro, dosiadającego Kirina, i prowadzącego swój lud w nieznane.


Obelisk
Obelisk

W kamieniu wyryte są jakieś dziwne znaki.

Te dziwne, a jednocześnie bardzo znajome obiekty ;), wskazują Veinowi drogę do ukrytego skarbu Craga Hacka w 3. misji.


Kryształ żywiołu
Elemental Crystal

Miejsce Przywoływań

Sześć kryształów żywiołów, po jednym na każdy, Vein znajduje w Świecie Duchów, w swej 4. misji. Każdy kryształ przywołuje grupę żywiołaków danego rodzaju.




MODYFIKATORY NA POLU BITWY


Sztandar wojenny
Rally Flag

Stworzenia stojące wokół flagi otrzymują +5 do Szczęścia i Morale.

Ślepa kapłanka
Blind Maiden

Stworzenie stojące przed Ślepą Kapłanką otrzymuje premię +10 do Szczęścia.

Smocza żyła
Dragon Vein

Zapewnia bohaterowi +5 Many na turę, jeśli na początku tury w miejscu tym stoi jego oddział.

Pułapka
Trap

Pułapka działa na pierwsze stworzenie przeciwnika, które w nią wejdzie.

Pułapka powoduje unieruchomienie ofiary.

Czerw Otchłani
Abyssal Worm

Czerw Otchłani potrafi pożerać małe jednostki. Dopóki Czerw nie zostanie pokonany, oddział będzie trawiony, tracąc 10% swej liczebności w każdej turze.

Punkty uszkodzeń: 3
Czerw Otchłani wymaga wybudowania Fali chaosu w Infernie i nie działa, jeśli miasto nie posiada strefy kontroli. Alternatywnie Czerwia można przyzwać na jedną walkę, odwiedzając Falę chaosu na mapie przygód.


Pułapka czasu
Time Trap

Tworzy na polu bitwy pułapkę rzucającą czar Zatrzymanie czasu na pierwszy wrogi oddział, który na nią wejdzie, wyłączając ów oddział z bitwy. Zaatakowanie tego oddziału nie powoduje zniesienia efektu czaru. Czas trwania (w turach): 2

Pułapkę można stworzyć dzięki Pożeraczowi Dusz - broni rodowej.

Bożek powietrza
Idol of Air

Zwiększa o +10 Inicjatywę sojuszniczych oddziałów na obszarze 5x5 pól. Na początku każdej tury, w kierunku losowo wybranej wrogiej jednostki na tym obszarze wystrzeliwuje Łańcuch Piorunów, zadając obrażenia maksymalnie 3 jednostkom (obrażenia zadawane kolejnym jednostkom są mniejsze o połowę). Bożek zapewnia osłonę przed atakami z dystansu.

Bożka powietrza może przywołać tylko Zaklinacz burz z Twierdzy.


Bożek ziemi
Idol of Earth

Wszystkie sojusznicze oddziały w promieniu dwóch pól od bożka otrzymują obrażenia zmniejszone o 20%. Bożek zapewnia również osłonę przed atakami z dystansu.

Bożka powietrza może przywołać tylko Zemidar Zaklinacz ziemi z Twierdzy.


Wabik
Diversion Entity

Wszystkie wrogie oddziały znajdujące się w odległości jednego pola od wabika stracą nad sobą kontrolę i zaatakują go. Wabik może zostać zniszczony.

Punkty uszkodzeń: 2
Wabik może przywołać tylko Szachraj z Lochu.


Mur
Wall

Stworzenia w mieście są chronione przed atakami dystansowymi z zewnątrz. Jeśli pole widzenia napastnika ogranicza mur, zadawane przez niego obrażenia zmniejszają się o połowę. Efekt wiąże się z karą za odległość.

Punkty uszkodzeń: 9

Brama
Gate

Stworzenia w mieście są chronione przed atakami z zewnątrz. Jeśli na linii oddziału strzelającego znajduje się mur, zadaje on połowę obrażeń. Efekt ten kumuluje się z karami za odległość.

Punkty uszkodzeń: 9

Wieża
Tower

Stworzenia w mieście są chronione przed atakami z zewnątrz. Jeśli na linii oddziału strzelającego znajduje się mur, zadaje on połowę obrażeń. Efekt ten kumuluje się z karami za odległość.
W każdej turze wieże automatycznie ostrzeliwują stworzenia przeciwnika.

Punkty uszkodzeń: 9

Środkowa wieża
Main Tower

W tej wieży może stacjonować oddział stworzeń. Jednostki strzelające mogą z niej strzelać w oddziały przeciwnika, otrzymując premię do obrażeń i nie ponosząc kar za odległość. Nie jest jednak możliwe ostrzeliwanie przeciwników, którzy znajdują się blisko tej wieży. W przypadku uszkodzenia wieży, znajdujący się w niej oddział otrzymuje obrażenia proporcjonalne do nich.

Punkty uszkodzeń: 9

Fosa
Moat

Działanie fosy na stojące w niej oddziały zależy od rodzaju miasta: Przystań-3 do Punktów ruchu, InfernoZadaje 60 punktów obrażeń od magii ognia, NekropoliaZadaje 40 punktów obrażeń od magii ziemi i zmniejsza Obronę oraz Obronę przed magią o 10%., TwierdzaZadaje 120 punktów obrażeń fizycznych, SanktuariumZmniejsza Inicjatywę o 5 punktów, Loch"Osłabienie" (zadawane obrażenia ulegną zmniejszeniu o 19% na 5 tur).
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt