Poziom I | Poziom II | Poziom III | Komentarz |
---|---|---|---|
KONTRATAK I (COUNTERSTRIKE I) Zwiększa obrażenia zadawane podczas kontrataków przez wszystkie sojusznicze stworzenia o 9.5/10.9/12.6%. | KONTRATAK II (COUNTERSTRIKE II) Wszystkie stworzenia w armii bohatera otrzymują dodatkowy kontratak. Czas trwania (w turach — od początku bitwy): 1/2/3. | KONTRATAK III (COUNTERSTRIKE III) Wszystkie stworzenia w armii bohatera otrzymują dodatkowy kontratak przed uderzeniem wroga podczas pierwszych 1/2/3 tur. | KONTRATAK (COUNTERSTRIKE) O ile pierwszy poziom jest mało atrakcyjny, o tyle dodatkowy kontratak, a później kontratak przed właściwym atakiem są bardzo przydatne, szczególnie dla Inferna. |
PARADA (PARRY) Jeśli dany oddział nie może wyprowadzić kontrataku w walce wręcz, część stworzeń przyjmuje postawę obronną, zmniejszając zadane im obrażenia o 8.5/11/11.5%. | PARADA (PARRY) Są lepsze umiejętności do zainwestowania. | ||
OPÓR (RESILIENCE) Kiedy wskazana jednostka zostanie zaatakowana 3 razy pod rząd, zyskuje premię +5/6/7 do Obrony i +10/12/13% do maksymalnych Punktów życia do końca bitwy. Dotyczy wszystkich ataków fizycznych. | OPÓR (RESILIENCE) Przydatna umiejętność, zwłaszcza że działa przez całą bitwę. W połączeniu z leczeniem i oddziałem z nieograniczonym kontratakiem może być bardzo wartościowa. | ||
ODPORNOŚĆ I (TOUGHNESS I) Maksymalne Punkty życia wszystkich sojuszniczych stworzeń zostają zwiększone o 3/4/5%. | ODPORNOŚĆ II (TOUGHNESS II) Maksymalne Punkty życia wszystkich sojuszniczych stworzeń zostają zwiększone o 4%. | ODPORNOŚĆ III (TOUGHNESS III) Maksymalne Punkty życia wszystkich sojuszniczych stworzeń zostają zwiększone o 5%. | ODPORNOŚĆ (TOUGHNESS) Umiejętność przydatna szczególnie dla armii Inferna. |
NIEPOWSTRZYMANY ATAK (RAMPAGE) Kiedy wskazana sojusznicza jednostka zaatakuje 3 razy pod rząd, zyskuje premię +5/7/8 do Siły ataku do końca bitwy. Dotyczy wszystkich ataków fizycznych. | NIEPOWSTRZYMANY ATAK (RAMPAGE) Bardzo dobra umiejętność, zwłaszcza że jednostka, która ją otrzyma, zazwyczaj jest głównym źródłem zadawanych obrażeń wrogowi. | ||
STRZELECTWO I (ARCHERY I) Sojusznicze stworzenia zadają dodatkowo 10/12/15% obrażeń podczas ataku z dystansu. | STRZELECTWO II (ARCHERY II) Obrażenia sojuszniczego stworzenia zwiększają się o 3.25/3.74/4.3% za każdy kolejny atak z dystansu. Jeżeli jednostka zaatakuje (lub zostanie zaatakowana) w zwarciu, ciąg zostanie przerwany. | STRZELECTWO III (ARCHERY III) Strzelające sojusznicze stworzenia ponoszą o 25/30/35% mniejszą karę za odległość. | STRZELECTWO (ARCHERY) Chyba już lepiej poszukać lub kupić dobry łuk. |
POGROMCA (GIANT SLAYER) Zwiększa obrażenia zadawane dużym i olbrzymim stworzeniom o 10/11/12%. | POGROMCA (GIANT SLAYER) Są lepsze umiejętności do zainwestowania. | ||
ROZPŁATANIE (CLEAVE) Sojuszniczy oddział, który jako pierwszy zniszczy wrogi oddział, otrzymuje jeden dodatkowy ruch i premię +16/23/35 do Morale oraz +5 do Inicjatywy. Czas trwania premii (w turach): 3. | ROZPŁATANIE (CLEAVE) "Musiszmieć" |
|
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt