Dziś Ubisoft oficjalnie potwierdził powstanie szóstej części sagi Heroes of Might and Magic. Producentem została węgierska firma Black Hole Entertainment, która stworzyła już m.in. strategię Warhammer: Mark of Chaos. Przewidziana premiera nowych Heroesów to marzec 2011 r.
A teraz krótko o fabule.
Otóż MM:HVI :P ma się rozgrywać w przeszłości Ashanu, a dokładniej czterysta lat przed Wojną Królowej Izabeli. Legendarny archanioł, który zginął podczas Wojen Starszych Ras, wraca zza grobu z zamiarem zemsty. Pod pozorem przygotowań do nadciągającej inwazji demonów, jednoczy ludność Ashanu przeciw swym starożytnym wrogom. Ale nie docenia dynastii Gryfów... zaś o losach bohaterów tej dynastii zdecydują gracze.
Zaraz, gdzie ja już słyszałem już podobne rzeczy o aniołach? A tak, w najnowszej odsłonie dziejów Nevendaaru. :P
Zobaczymy co z tego wyjdzie, czy kolejna idiotyczna fabuła rodem z HV, czy tym razem coś w miarę normalnego.
I jeszcze kilka co ciekawszych zdań bezpośrednio z notatki prasowej Ubisoftu:
(Uwaga! Ilość marketingowego bełkotu powyżej przeciętnej)
- Doświadcz unikalnego połączenia strategii turowej z RPG: zwiedzaj ekstra duże mapy przygód, zbieraj tony surowców i buduj zadziwiające miasta. Doskonal swą taktykę, by awansować bohaterów, rekrutuj wojska i przygotuj je do walki na wyjątkowych polach boju.
- Kształtuj swe przeznaczenie: Poprowadź bohaterów dynastii Gryfa przez zawiłe scenariusze. Wybierz swą ścieżkę przebaczenia, podejmij wyzwania, a wszystko dzięki nowemu systemowi Reputacji.
- Odkryj ponownie bogactwa świata Mocy i Magii: Zobacz fantastyczne krajobrazy i stworzenia świata Ashan.
- Ciesz się ulepszoną grafiką 3D i nowym, ekskluzywnym bestiariuszem.
- Dziel się ze społecznością: Pisz i konkuruj ze swymi przyjaciółmi za pomocą nowego i inteligentnego interfejsu online.
Uaktualnienie:
Jeszcze kilka rzeczy na podstawie informacji z Heroes Community, odnośnie ciekawostek z wywiadu na pewnym niemieckojęzycznym portalu:
- zamiast systemu inicjatywy klasyczne tury,
- ponownie podział bohaterów na klasy mocy i magii.
A teraz krótko o fabule.
Otóż MM:HVI :P ma się rozgrywać w przeszłości Ashanu, a dokładniej czterysta lat przed Wojną Królowej Izabeli. Legendarny archanioł, który zginął podczas Wojen Starszych Ras, wraca zza grobu z zamiarem zemsty. Pod pozorem przygotowań do nadciągającej inwazji demonów, jednoczy ludność Ashanu przeciw swym starożytnym wrogom. Ale nie docenia dynastii Gryfów... zaś o losach bohaterów tej dynastii zdecydują gracze.
Zaraz, gdzie ja już słyszałem już podobne rzeczy o aniołach? A tak, w najnowszej odsłonie dziejów Nevendaaru. :P
Zobaczymy co z tego wyjdzie, czy kolejna idiotyczna fabuła rodem z HV, czy tym razem coś w miarę normalnego.
I jeszcze kilka co ciekawszych zdań bezpośrednio z notatki prasowej Ubisoftu:
(Uwaga! Ilość marketingowego bełkotu powyżej przeciętnej)
- Doświadcz unikalnego połączenia strategii turowej z RPG: zwiedzaj ekstra duże mapy przygód, zbieraj tony surowców i buduj zadziwiające miasta. Doskonal swą taktykę, by awansować bohaterów, rekrutuj wojska i przygotuj je do walki na wyjątkowych polach boju.
- Kształtuj swe przeznaczenie: Poprowadź bohaterów dynastii Gryfa przez zawiłe scenariusze. Wybierz swą ścieżkę przebaczenia, podejmij wyzwania, a wszystko dzięki nowemu systemowi Reputacji.
- Odkryj ponownie bogactwa świata Mocy i Magii: Zobacz fantastyczne krajobrazy i stworzenia świata Ashan.
- Ciesz się ulepszoną grafiką 3D i nowym, ekskluzywnym bestiariuszem.
- Dziel się ze społecznością: Pisz i konkuruj ze swymi przyjaciółmi za pomocą nowego i inteligentnego interfejsu online.
Uaktualnienie:
Jeszcze kilka rzeczy na podstawie informacji z Heroes Community, odnośnie ciekawostek z wywiadu na pewnym niemieckojęzycznym portalu:
- zamiast systemu inicjatywy klasyczne tury,
- ponownie podział bohaterów na klasy mocy i magii.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.