Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB



Krótka charakterystyka bohaterów...

Atakiem specjalnym bohaterów Sanktuarium jest Ostateczny cios:


Ostateczny cios
Coup de Grace

Bohater otrzymuje premię +10% do obrażeń, kiedy atakuje wrogie oddziały, których wielkość spadła poniżej 30% pierwotnej liczby stworzeń.




Samuraj
Samurai


Pogoda zmienną jest, samuraj jest niczym głaz.

Odwaga Samurajów, honorowych wojowników z pokrytej kwiatami lotosu wyspy Hashima, oraz ich niezachwiana lojalność jest sławna w całym Ashanie. Ich oddanie obowiązkom oraz służba ich seniorom zastępuje wszystkie pasje i pożądania świata, tworząc z nich wybuchowych przywódców armii i niesamowicie cierpliwych mistrzów mieczy. Typowy Samuraj jest niesamowicie spokojny, lecz gdy sytuacja tego wymaga, uderzają szybciej niż Smoczy Wąż.

Cisza przed burzą
Calm Before the Storm

Stworzenia Sanktuarium, które nie atakowały w danej turze, zyskują premię +5 do Inicjatywy i +28% do obrażeń fizycznych. Czas trwania (w turach): 1.


Szogun
Shogun


Stań się jednością z tym co ochraniasz. Ziemia i lud jest twoim odzwierciedleniem.

Szogun to Samuraj, który doprowadził do mistrzostwa technikę rozpadu osobistych pożądania oraz pasji do tego stopnia, że pozostały jedynie czyny i cel. Ci niezwykle rzadcy indywidualiści są słynni z ich wiedzy i niezachwianej determinacji. Gdy zostają rozpoznani przez Wieczną Cesarzową, zostają nagrodzeni tytułem Szoguna i otrzymują administrację nad ogromnymi ekspansjami imperialnych ziem. Kiedykolwiek Cesarstwo Nah jest w niebezpieczeństwie, często Szogun zostaje wysłany na czele kilku armii.

Cisza przed burzą
Calm Before the Storm

Stworzenia Sanktuarium, które nie atakowały w danej turze, zyskują premię +5 do Inicjatywy i +28% do obrażeń fizycznych. Czas trwania (w turach): 1.
Kwiat lotosu
Eightfold Lotus

Wybrane sojusznicze stworzenie otrzymuje nieograniczoną liczbę kontrataków i zdolnosć kontrataku bez względu na okoliczności.
Oko cyklonu
Eye of the Storm

Wybrany sojuszniczy oddział unika następującej liczby ataków przeciwnika: 1-3.

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.


Mistrz Wojny
War Master


Miecz to tylko stal, ja jestem jego wolą.

Mistrzowie Wojenni górują nad swymi osobistymi pożądaniem i pasją i poświęcili swoją egzystencję jedynemu celowi; absolutnemu mistrzostwu sztuki wojennej. To dążenie do perfekcji formy i ducha przewyższa ich wierność do ich seniorów, a ich życie widziane przez inne Nagi jest pracą nad sztuką lub sonetami mistycznej poezji. Wieczna Cesarzowa szanuje Mistrzów Wojennych, lecz jest na tyle ostrożna, że nigdy żadnego nie prowokuje i rozmawia jedynie, gdy przynosi ze sobą obietnice wojny.

Cisza przed burzą
Calm Before the Storm

Stworzenia Sanktuarium, które nie atakowały w danej turze, zyskują premię +5 do Inicjatywy i +28% do obrażeń fizycznych. Czas trwania (w turach): 1.
Gotowość na cios
Prepare for Strike

Wszystkie sojusznicze oddziały zadają dodatkowo 1-3% obrażeń za każy niewykorzystany przed atakiem Punkt ruchu.
Dwa ciosy
Twin Fangs

Wybrany sojuszniczy oddział otrzymuje dodatkowy atak. Czas trwania (w turach): 3

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.





Mnich
Monk


Działanie, jeśli podjęte pochopnie, to największa forma bezczynności.

Powiadają, że Mnisi Wiecznej Cesarzowej to serce i umysł Imperium Nag. Podążając za naukami ich Bogini Opiekunki, Shalassy, Smoczycy Wody, słyną z wiedzy, a ich moce są zdumiewające. W czasach pokoju niezgłębieni jak najgłębszy ocean i spokojni jak jezioro bez wiatru, jeśli ich gniew zostanie zbudzony, nawet największe z rzek trzęsą się w swych korytach.

Tajemny wzrok
Inner Eye

Stworzenia Sanktuarium, które nie atakowały w danej turze, zyskują w kolejnej turze premię +28% do obrażeń (dodatkowe obrażenia mają charakter magiczny) i +14 do Ochrony przed magią.


Mistrz Przypływów
Tide Master


Gdy fala wzbiera, wdowy łkają.

Mistrzowie Fal zyskali zrozumienie mocy Shalassy, Smoczej bogini Wody, dzięki długim momentom komplementacji. Uważają wojnę i pokój za część tego samego cyklu, a ich armie jako wzburzone fale nad linią brzegową podczas sztormu. Ta metafora jest całkiem dokładna, gdyż kiedy Mistrz Fal idzie na wojnę, moc wody idzie razem z nim.

Tajemny wzrok
Inner Eye

Stworzenia Sanktuarium, które nie atakowały w danej turze, zyskują w kolejnej turze premię +28% do obrażeń (dodatkowe obrażenia mają charakter magiczny) i +14 do Ochrony przed magią.
Spokóji
Serenity

Wybrany przeciwnik zostaje "zaczarowany" - nie może sie ruszać, atakować ani używać żadnych zdolności aktywnych. Czar znika, kiedy oddział zostanie zaatakowany. Czas trwania (w turach): 2.
Tsunami
Tsunami

Po stronie armii bohatera rzucającego czar tworzy się olbrzymia fala, przemieszczając się w kierunku linii przeciwnika. Kiedy opada, wszystkie wrogie oddziały zostają przemoczone, a mniejsze jednostki zostają odepchnięte do tyłu o 2 pola i unieruchomione na 1 turę.

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.


Przywoływacz Powodzi
Flood Conjurer


Jeśli nie przybędą do wody, my przyniesiemy wodę do nich.

Przyzywacze Powodzi powiązali swe wole z Shalassą i Jej boskim celem, zyskując moce nieznane innym w Ashanie. Ci potężni mnisi posiadają naturalną władzę, gdy wojna wojna zbliża się do nich, ponieważ ich sama obecność może zamienić pole bitwy w bagno, dając ogromną taktyczną przewagę armiom Smoczej bogini Wody. Przywoływacz Powodzi nigdy nie wątpi, gdy rzuca swe niszczycielskie ulewy gradu i deszczu. Przyjaciele Shalassy powinni z pewnością wiedzieć, jak się pływa.

Tajemny wzrok
Inner Eye

Stworzenia Sanktuarium, które nie atakowały w danej turze, zyskują w kolejnej turze premię +28% do obrażeń (dodatkowe obrażenia mają charakter magiczny) i +14 do Ochrony przed magią.
Gejzer
Watery Grave

Bohater tworzy magiczny gejzer pod wybranym wrogim oddziałem, zadając mu 1104 punktów obrażeń od magii wody i powodując efekt przemoczenia. Celem mogą być wyłącznie żyjące stworzenia.
Monsun
Monsoon

Na wybranym obszarze o rozmiarach 5x5 pól pojawiają się burzowe chmury. Wszystkie stworzenia znajdujące się na obszarze działania czaru zostają przemoczone przez nawałnicę, a następnie zostają porażone piorunami, które zadają 685 punktów obrażeń od magii powietrza.

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt