Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Był już tydzień poświęcony Ścieżce Magii w postaci czarów ze szkoły Magii Ognia (Yeah!), więc przyszedł teraz czas na umiejętności dla tych bohaterów, co nie umieją czytać i uważają, że topór wystarczy zamiast mózgu. Wprawdzie biegłości te nie zużywają energii magicznej bohatera, ale tak wyczerpują jego umysł (w końcu nieużywany od dawien :P), że można ich użyć raz na kilka tur.
Dzisiaj umiejętności mocy ze ścieżki Paragona - wzorca cnót rycerskich (wolę Regenerata :P):

Dyplomata

Umiejętność pasywna poziomu drugiego
Szansa na przyłączenie się wrogich stworzeń zostaje zwiększona, zaś koszt zaciągu w złocie zmniejszony.

Umiejętność znana bardziej pod nazwą Dyplomatołek, ponieważ mało który bohater mocy wie co to elokwencja i perswazja.

Mentor

Umiejętność pasywna poziomu drugiego
Gdy bohater spotka innego sojuszniczego bohatera, ten drugi zyskuje 50% punktów doświadczenia pierwszego.

"I pamiętaj synku, chrzań książki, liczy się piwo."


Znajdowanie Dróg

Umiejętność pasywna poziomu pierwszego
Bohater nie traci punktów ruchu podnosząc surowce, wchodząc do budynków oraz wykonując podobne akcje.

Istnieją trzy poziomy tej biegłości. Na poziomie drugim Znajdowanie Dróg zmniejsza karę za poruszanie się po trudnym terenie.

Jak znam życie, to bohater ze znajdowaniem dróg, znajdzie szybciej wszystkie potwory w okolicy, niż szukany skrót.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt