Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Magia Ognia

Zdolność pierwszego poziomu (można ulepszyć do poziomu drugiego i trzeciego)
Zdolność pasywna. Magia Ognia jest bardziej efektywna.

I efektowna!

Szał

Czar trzeciego poziomu
Sojuszniczy lub wrogi oddział atakuje najbliższy jemu inny oddział, zadając zwiększone obrażenia. Cel czaru nie traci swojej akcji w danej turze.

Giń!
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt