Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
...oraz animacje jednostek Przystani:





Matewa
Matewa, obdarzony przez wojowników swojego plemienia zaufaniem, jeśli nie religijną czcią, jest młody ciałem, lecz wiekowy duchem. Powiadają, że ten Szaman Orków od niemowlęcia w swych snach słyszał głosy rozgniewanych przodków. Matewa ukończył swoją inicjacyjną wędrówkę wśród snów w wieku sześciu lat i odznacza się brakiem śladów mutacji czy deformacji z tego przeżycia; oprócz blizny w kształcie błyskawicy na całej swojej klatce. Matewa, wspaniały orator i cięty dowcipniś, posiada wiedzę tysięcy wojowników Orków i zna setki opowieści szamanów. Często żartuje, że uwolni się od ich narzekań w dniu, gdy Orki będą rządzić Ashanem.

Specjalizacja: Pan Wędrowców Snów (przyrost Wędrowców Snów i Łupieżców Snów jest zwiększona o 3 na tydzień)



Mokka
Mokka urodziła się jako wolny Ork na Wschodnich Stepach Ranaaru i była wspaniałą łowczynią, szanowaną przez Orki i Centaury. Pewnego dnia, grupa Orków uchodźców z wysp Pao przybyła do jej wioski i opowiedziała historię, jak to zostali zaatakowani, a ich dzieci sprzedane w niewolę. Mokka była wściekła z powódu tej podłości i przysięgła Ojcu Niebu, że żaden Ork nie będzie nosić kajdan, dopóki ona oddycha. Natychmiast wyruszyła wraz z małą armią na południe w poszukiwaniu swojego przeznaczenia. Zmotywowana i odważna horda Mokki wpadła jednak w zasadzkę Księcia Wilka podczas przeprawy przez góry, a jej uczestnicy albo zostali złapani, albo zabici. Wysłana do pracy w kopalniach, Mokka zdołała uciec w ekstrawagancki sposób. Zabiła siedmiu strażników kilofem i pognała w siną dal na grzbiecie Centaura. Obecnie jest stałym mieszkańcem wysp Pao, buntownikiem za sprawę, i stała się inspiracją dla wszystkich Orków marzących o wolności.

Specjalizacja: Mistrzyni Okrzyków Wojennych (skuteczność Okrzyków Wojennych jest zwiększona)
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt