Marzhin, główny projektant map do HVI, a także członek serwisu Celestial Heavens odpowiedział na niektóre pytania zadane przez fanów. Wersję polską można przeczytać tutaj.
Wśród odpowiedzi o możliwych włączanych/wyłączanych opcjach, widoków, systemu trudności i SI, a także kilku pytań natury osobistej, znalazły się informacje dotyczące ekranu miasta. I tak:
- Ekran miasta jest właściwie oknem. Został zaprojektowany, by pozostać w niezmiennym rozmiarze niezależnie od rozdzielczości monitora.
- Ekran miasta będzie animowany i w "2,5D".
- Każde miasto będzie posiadać własny utwór muzyczny.
- Ekran miasta będzie się zmieniał, gdy wybudujesz budynek (choć na chwilę obecną, nie wszystkie budynki się pojawiają).
- Rozbudowa i rekrutacja odbywa się poprzez interfejs okna, a nie poprzez kliknięcia bezpośrednio na dany budynek.
Wśród odpowiedzi o możliwych włączanych/wyłączanych opcjach, widoków, systemu trudności i SI, a także kilku pytań natury osobistej, znalazły się informacje dotyczące ekranu miasta. I tak:
- Ekran miasta jest właściwie oknem. Został zaprojektowany, by pozostać w niezmiennym rozmiarze niezależnie od rozdzielczości monitora.
- Ekran miasta będzie animowany i w "2,5D".
- Każde miasto będzie posiadać własny utwór muzyczny.
- Ekran miasta będzie się zmieniał, gdy wybudujesz budynek (choć na chwilę obecną, nie wszystkie budynki się pojawiają).
- Rozbudowa i rekrutacja odbywa się poprzez interfejs okna, a nie poprzez kliknięcia bezpośrednio na dany budynek.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.