Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
W serwisie heroes.hardwired.hu pojawił się nowy wywiad z Black Hole Entertainment, twórcami Heroes VI.

Z nowszych informacji, twórcy wspominają m.in., że :

- Nastąpi zmiana systemu działania morale i szczęścia (teraz będzie można przewidzieć, kiedy zadziała, lecz dodatkowe ataki będą mniej skuteczne),

- Teraz każda frakcja na polu bitwy będzie miała "pasek" ładowany w inny sposób do pozyskiwania dodatkowych umiejętności na polu bitwy. W przypadku orków - w dalszym ciągu jest to ich umiejętność szału bojowego zwiększana z każdym atakiem, a w przypadku nieumarłych - możliwość reanimowania poległych oddziałów zwiększana z każdymi otrzymanymi obrażeniami.

- Powrót roli fosy podczas oblężenia miasta.

- Razem z grą dostaniemy edytor map, lecz na razie nie ma mowy o edytorze kampanii, czy generatorze map losowych.

- Zaklęcie "town portal" będzie miało dwie formy - podstawową i zaawansowaną. Pierwsza będzie pozwalała na przemieszczanie się tylko z miasta do miasta, druga zaś - na teleportację do najbliższego miasta z mapy przygody.

- Nazwy jednostek już się nie zmienią. Pozostanie więc m.in. dwugłowy "cerber". Miejmy nadzieję, że przynajmniej *tłumaczenia* nazw nie są jeszcze ostateczne... ajglaję komuś? ;)
Acid Dragon
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt