Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Jak napisał Marzhin (odpowiedzialny za mapkę Dark Messiah oraz kampanię-mod Legends of the Ancients - oba do HV), prezentacja z targów Gamescom jest tzw. pre-alfą, w związku z czym:

- większość grafiki, elementów interfejsu oraz oprawy muzycznej jest "prowizorką";

- będzie ekran miasta, a raczej okienko miasta w 2D wraz z muzyką; na targach zabrakło tego elementu, dlatego posłużono się screenshotami, by to "załatać";

- rozwój miasta można będzie obecnie ocenić po jego wyglądzie na mapie przygód; będzie widać nie tylko fort i ratusz (jak w HV), ale też inne budynki;

- nadal będzie można zdobywać kopalnie na mapie przygód, jednak teraz będą znajdować się w strefie kontrolnej danego miasta; zdobycie miasta spowoduje zdobycie wszystkich kopalń; można wprawdzie wrogim bohaterem przejmować pojedyncze kopalnie, lecz wrócą one automatycznie pod kontrolę miasta, jeśli tylko wrogi bohater opuści teren kopalni;

- i na koniec - Ubisoft wspominał, że przy tworzeniu HVI kontaktował się z fanami poprzednich części - Marzhin jest jedną z takich osób (a trzeba przyznać, że starą sagę zna całkiem dobrze).
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt