...na podstawie opisu z Gamespotu i Heroes Community.
Historia HVI, jak już wiadomo, ma się rozgrywać 400 lat wydarzeniami z HV. Opowiada dzieje rodzeństwa z rodziny Gryfów: pięciu braci i ich siostry-wampirzycy. W kampanii jednak ma być tylko pięć frakcji (Przystań, Nekropolię i Inferno już ujawniono), zaś każda kampania to cztery misje (mało według mnie), które można rozegrać w dowolnej kolejności (jak Disciples 1-2 :P), a po ukończeniu wszystkich odblokować ostatnią, ukrytą kampanię (kto grał w H3 czy HIV:GS, ten domyśla się, jak to wygląda). Kampania ma starczyć na 100 godzin zabawy.
Co od rozgrywki:
- Grafika, która w HV przeszkadzała w eksploatacji mapy ('niewidzialne" surowce bez obracania mapki na wszystkie strony), została podobno poprawiona pod tym względem.
- Surowce są przypisane do miast. Zdobycie miasta powoduje zdobycie też odpowiedniej ilości surowców.
- Można przekształcać miasta wrogich ras na miasta swojej frakcji, jednak zajmuje to kilka tur (kto grał w grę Age of Wonders 2, powinien wiedzieć jak to wygląda).
- Pasek inicjatywy wprawdzie jest widoczny podczas bitew, ale jednostka może wykonać tylko jedną akcję na turę. Bohaterowie będą jednak mogli atakować wrogów (czyli to co mamy w HV).
- Niektóre jednostki strzeleckie będą mogły atakować kilku wrogów (jak magowie czy łucznicy w HV). Inne nie.
- Bitwy, to teraz według zapewnień twórców, nie tylko 'dożynki", ale też misje typu 'uratuj daną jednostkę', czy 'przeżyj daną ilość tur'.
- Widoczne na ekranie pola bitwy przyciski, to czary (właściwie to klawisze skrótów) plus specjalna zdolność dla danej frakcji.
- Około 40% jednostek w danej frakcji, to nowe stworzenia.
- Wzorem King's Bounty czy Disciples pojawią się walkie z bossami. Nie wiadomo, czy będą to jednostki z unikatową grafiką, czy tylko ze zmienionymi statystykami.
- Zrezygnowano (zapewne do czasu dodatku :P) z alternatywnych ulepszeń, stąd każda jednostka będzie miała tylko jedną wersję rozwojową.
- Maksymalny przewidziany poziom bohatera, to trzydziesty (Jeszcze trochę, a będzie tylko dziesiąty, jak w Warcrafcie. Z drugiej strony, od czego będą dodatki? :P), lecz awansowanie ma odbywać się teraz wolniej. Usunięto też system losowych umiejętności, w zamian od początku można rozwijać bohatera wedle uznania (przydałyby się szczegóły odnośnie tego stwierdzenia - czyżby drzewko umiejętności?).
- Zostanie wydane demo gry. Na chwilę obecną jeszcze go nie ma.
- Planowane są już dodatki (A może by trzeba najpierw stworzyć dopracowaną grę, a dopiero później odcinać kupony Ubisofcie?).
I na koniec - nie zdecydowano jeszcze o systemie zabezpieczeń, ale raczej nie będzie to to gówno choćby z Assasin's Creeda 2.
Historia HVI, jak już wiadomo, ma się rozgrywać 400 lat wydarzeniami z HV. Opowiada dzieje rodzeństwa z rodziny Gryfów: pięciu braci i ich siostry-wampirzycy. W kampanii jednak ma być tylko pięć frakcji (Przystań, Nekropolię i Inferno już ujawniono), zaś każda kampania to cztery misje (mało według mnie), które można rozegrać w dowolnej kolejności (jak Disciples 1-2 :P), a po ukończeniu wszystkich odblokować ostatnią, ukrytą kampanię (kto grał w H3 czy HIV:GS, ten domyśla się, jak to wygląda). Kampania ma starczyć na 100 godzin zabawy.
Co od rozgrywki:
- Grafika, która w HV przeszkadzała w eksploatacji mapy ('niewidzialne" surowce bez obracania mapki na wszystkie strony), została podobno poprawiona pod tym względem.
- Surowce są przypisane do miast. Zdobycie miasta powoduje zdobycie też odpowiedniej ilości surowców.
- Można przekształcać miasta wrogich ras na miasta swojej frakcji, jednak zajmuje to kilka tur (kto grał w grę Age of Wonders 2, powinien wiedzieć jak to wygląda).
- Pasek inicjatywy wprawdzie jest widoczny podczas bitew, ale jednostka może wykonać tylko jedną akcję na turę. Bohaterowie będą jednak mogli atakować wrogów (czyli to co mamy w HV).
- Niektóre jednostki strzeleckie będą mogły atakować kilku wrogów (jak magowie czy łucznicy w HV). Inne nie.
- Bitwy, to teraz według zapewnień twórców, nie tylko 'dożynki", ale też misje typu 'uratuj daną jednostkę', czy 'przeżyj daną ilość tur'.
- Widoczne na ekranie pola bitwy przyciski, to czary (właściwie to klawisze skrótów) plus specjalna zdolność dla danej frakcji.
- Około 40% jednostek w danej frakcji, to nowe stworzenia.
- Wzorem King's Bounty czy Disciples pojawią się walkie z bossami. Nie wiadomo, czy będą to jednostki z unikatową grafiką, czy tylko ze zmienionymi statystykami.
- Zrezygnowano (zapewne do czasu dodatku :P) z alternatywnych ulepszeń, stąd każda jednostka będzie miała tylko jedną wersję rozwojową.
- Maksymalny przewidziany poziom bohatera, to trzydziesty (Jeszcze trochę, a będzie tylko dziesiąty, jak w Warcrafcie. Z drugiej strony, od czego będą dodatki? :P), lecz awansowanie ma odbywać się teraz wolniej. Usunięto też system losowych umiejętności, w zamian od początku można rozwijać bohatera wedle uznania (przydałyby się szczegóły odnośnie tego stwierdzenia - czyżby drzewko umiejętności?).
- Zostanie wydane demo gry. Na chwilę obecną jeszcze go nie ma.
- Planowane są już dodatki (A może by trzeba najpierw stworzyć dopracowaną grę, a dopiero później odcinać kupony Ubisofcie?).
I na koniec - nie zdecydowano jeszcze o systemie zabezpieczeń, ale raczej nie będzie to to gówno choćby z Assasin's Creeda 2.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.