Mamy 2 maja 2013, a więc dzień ogólnoświatowej premiery dodatku Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku. Data okazała się jednak niezbyt fortunna ze względu na liczne "poślizgi". Poślizg mają sklepy (w tym - empiki), gdzie dodatek często jeszcze nie dotarł. Poślizg ma patch 2.1, gdyż jeszcze się nie ukazał. Poślizg zaliczyły też serwery Ubisoftu, dopiero dziś przygotowując Conflux, przez co dziś można pograć co najwyżej offline. Na szczęście za kilka lub kilkanaście godzin większość z tych problemów powinna już być rozwiązana, prawdopodobnie włącznie z obecnie bardzo krytykowanym na forach Ubisoftu wymogiem odinstalowania podstawowej wersji Heroes VI, by zainstalować dodatek.
Miałem jednak okazję zagrać w trybie kampanii wczoraj i mogę powiedzieć, że jednak warto jeszcze ten dzień lub dwa poczekać. Pierwsza mapa była całkiem ciekawa, przemyślana i dobrze zrobiona, zaś jednostki mrocznych elfów oraz ich zdolność specjalna są również całkiem niebanalne. Nie napotkałem też, jak dotąd, żadnych "bugów".
Do zobaczenia w Podziemiach!
Alamar
Skoro Twoim pierwszym posunięciem była zmiana języka gry na angielski... :P
Acid Dragon
Sylath
Bluearga
Kastore
A propos zdolności. W MMHVI te wszystkie zdolności są strasznie wkurzające. Nie dość, że każda z nich to oddzielny, całkiem duży akapit, to jeszcze nawet w jednostkach podstawowych jest ich tyle nawalone, że trudno się połapać. Przykład - wszystkie jednostki sanktuarium mają zawsze min. 4 zdolności: "Odporność na magię wody", "Podatność na magię powietrza", "Stworzenia wodno - lądowe" i "Jednostka żyjąca" plus jeszcze dodatkowe zdolności (i te bierne i te aktywowane). Aż nie chce się tego czytać. Czy naprawdę tak trudno jest dać te 4 zdolności występujące u KAŻDEJ jednostki Sanktuarium w jedną np. "Stworzenia wodno - lądowe". Podobna sytuacja jest w Infernie, Nekropolis, czy Twierdzy. Nie wspominam już nawet o zdolnościach wpakowanych na odczepnego jak np. Wyzwanie u Kenseia.
PS w komnacie MMHVI zamiast Wanizame jest Wanimaze. Może to celowe, nie wiem. Nie znam japońskiego na tyle dobrze.
Żeby nie robić offtopicu mógłbym skomentować poślizg Soft:Ubi, ale po prostu nie mam na to siły i ochoty by po raz kolejny wytykać mu szeroko rozumiane partactwo.
Hayven
AmiDaDeer
Kastore
W opisie zdolności HoMM i MMH przede wszystkim.
DrakeBurn
Nemomon
Bluearga
Zehir-12
Oficjalnie melduje iż patch 2.1 nie jest dostępny xd
Ileż można czekać???
Hayven
Zehir-12
Widziałem twój wpis na tawernie i wpis gościa, który okrzyknął cię hejterem, szkoda gadać xd
Zgadzam się co do tego. Jak jeden bug naprawili to był nowy, a ja do dziś nie odzyskałem swoich osiągnięć, przez błąd -,-
Nerevar
Oj tam, to "tonight" było podane wg. czasu amerykańskiego ;P
Zehir-12
zapewne xd
Zehir-12
Zehir-12
superzgred
http://static2.cdn.ubi.com/patches/HOMM6/hmm6_2.1_pol.exe
Zehir-12
Zehir-12
superzgred
Zehir-12
Zehir-12
Jesteś wielki, dzięks xd
superzgred
Zehir-12
XaRRo
Kastore
Wikist
Vesuvius7
LukiRebisz
LukiRebisz
LukiRebisz