Zapraszamy do posłuchania nowej ścieżki dźwiękowej, która pojawi się w Shades of Darkness:
Myślę, że nietrudno zgadnąć, jaki utwór był jej pierwowzorem, aczkolwiek jeśli ktoś ma wątpliwości, to pomoże mu Paul Anthony Romero, który w komentarzu pogratulował twórcy - kimkolwiek może być - i odesłał do oryginału o tytule "Cleopatra on the Nile":
Myślę, że nietrudno zgadnąć, jaki utwór był jej pierwowzorem, aczkolwiek jeśli ktoś ma wątpliwości, to pomoże mu Paul Anthony Romero, który w komentarzu pogratulował twórcy - kimkolwiek może być - i odesłał do oryginału o tytule "Cleopatra on the Nile":
Warmonger
Ale w porównaniu do oryginału wypadł nieszczególnie. Słychać, że pochodzi z innej epoki, w której muzykę można tworzyć, nie dotykając jednego instrumentu. Jednak naturalne brzmienia w grze fantasy są nie do zastąpienia.
Kastore
Kastore
desmond
Myślę, że nie będzie już heroes VII. Będzie heroes: compilation albo heroes: the best of.
Hayven
Hayven
TopFunny525
Euronymus
Field
desmond
@Euronymus - innowacje same w sobie nie są krytykowane. Krytykowane są jeśli umniejszają wartość gry. Sam je zresztą wymieniłeś (zmniejszenie ilości surowców, hurtową rekrutację, brak ekranów miast).
Poza tym jeśli gra jest oparta na złych założeniach, to wolałbym, żeby dodatek z tych założeń zrezygnował, nawet kosztem spójności, ale rozumiem, że ktoś może mieć inne zdanie.
Co ciekawe, HVI i MMX powstają w odległości od siebie 2 lat i obie powołują się na 25-lecie ;)
desmond
Field
Hayven
Acid Dragon
Alamar
Służę uprzejmie :P
>>>Euronymus ma rację: VI była wydana w 25-olecie serii i jednym z podstawowych założeń była rearanżacja starych motywów z gier Might & Magic.
W szkole podstawowej nie uczyli podziału wyrazu na sylaby? :P
To właśnie 25-lecie wyszło H6 bokiem - zamiast skupić się na stworzeniu szóstej części gry i przy okazji dodaniu kilku rzeczy z okazji rocznicy, stworzono grę, która zawodzi jeśli chodzi o nowości: system umiejętności wraz z klasami bohaterów; surowce, strefy kontroli, rekrutacja, przemiana miast, portal miejski - wszystko razem nie dość, że nie posiada synergii, to jeszcze sobie nawzajem szkodzi i zgrzyta; system dynastii, który przeszkadza(ł), zamiast ułatwiać grę (potrzeba stworzenia bohatera, zamiast wybrania gotowego - poprawione w ostatnich łatkach), itd.
To samo z owym 25-leciem: zamiast być dodatkiem do samej gry, stało się jej częścią, przez co stała się ona "bigosem na winie", gdzie "co się nawinęło, to do bigosu" :P... ale zabrakło kucharza, który potrafiłby z tego coś jadalnego upichcić.
Widać to po samych mapkach single- i multiplayer w grze - albo przekonwertowane mapki z kampanii (w tym z DLC), które nijak nie nadają się do gry wieloosobowej, albo mapki będące odwzorowaniem gier/fabuły od NWC, które już po przejściu 1/4 nudziły się niemiłosiernie. A co z mapkami typowo do pogrania w 2, 4 czy więcej osób? Albo nawiązujących do mitologii Ashanu? H5 jak by złe nie było :P, to miało tych kilka scenariuszy opowiadających historie nowego świata.
Główną wadą H6 to chyba to, że twórcy sami nie wiedzieli, co chcą stworzyć i dla kogo ta gra ma być skierowana. I mam nadzieję, że wyciągnęli z tego wnioski.
Euronymus
Alamar
Z punktu widzenia ekonomicznego lepiej zacząć kolejny projekt, niż ładować pieniądze w ten nierokujący dalszych zysków na wymaganym poziomie.
Na razie Ubisoft czeka zapewne na wyniki finansowe DoC-a, Heroes Online oraz MMX (ciekaw jestem, czy pomysł z wejściem na rynek komiksowy się udał czy też nie), by zadecydować, czy zwiększyć nakład na markę Mocy i Magii, czy ograniczyć straty.
Nerevar
Alchemik
Hayven
Bluearga
Muza może fajna, ale plagiatowanie nie jest fajne, zwłaszcza bez zgody autora :P
Dark Dragon
Irhak
AmiDaDeer
Shael
Jednak soundtrack z H3 dalej rządzi :P
Shael
Nerevar
Alchemik
Shael
Alchemik
Chad
Agon
Kastore
Nerevar
Hayven
Co więcej, po obejrzeniu najnowszego gameplaya, zaczynam mieć wątpliwości, czy aby na pewno spisać MM:H6:SoD (ale głupio wyszedł skrót :P) na straty ^^
Chad