Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
W sieci pojawił sie ponad godzinny filmik, który prezentuje początkową rozgrywkę w Cieniach Mroku. Jeśli ktoś chce zobaczyć dodatek w działaniu, tudzież jak nie powinno się grać, zapraszam do oglądania... i przygotowania sobie poduszki.

Dla reszty krótkie streszczenie:

  • Gra co jakiś czas spowalnia bez widocznego powodu i mamy klasyczny pokaz slajdów.
  • (Spowolnienia mogą być spowodowane programem nagrywajacym filmik, ale lepiej dmuchać na zimne.)
  • Bohaterem mapki jest mag Kastore (spotykany już w grach Might and Magic 3 i 7 oraz HoMM 1-2), zaś jego klasa to sorcerer - czarodziej. (Zapewne w Polsce skończy jako czarownik.)
  • Szkoły magii dostępne dla Mrocznych elfów to: ogień, ziemia, woda, ciemność i magia pierwotna.
  • Zdolnością rasową Lochu jest Całun Malassy: stworzenie Lochu staje się niewidzialne na 2 tury (do czasu ataku), zadaje 10% więcej obrażeń, unika kontrataków, otrzymuje 50% mniej obrażeń i zwiększa Morale o +1. Zdolność napełnia się poprzez ataki, które nie powodują kontrataków (np. atak dystansowy).
  • Jednym z budynków specjalnych Lochu jest Shadowveil Loom (Krosno? mrocznej zasłony): ukrywa ilość jednostek podstawowych na mapie przygód i na polu bitwy w strefie kontroli miasta.
  • Zabójcy rozpoczynają walkę niewidzialni.
  • Po zaatakowaniu, Minotaur uzyskuje zdolność kontrataku, która działa jak Kontratak III i trwa tylko do końca tury.
  • Czarny Smok posiada zdolność podobną do Aury szyderstwa Pustoszyciela (zmuszenia wroga do ataku na smoka).
  • Nowy artefakt - Widnsword's Brooch (Brosza Żelaznych Wichrów wg. nomenklatury Duel of Champions :P) - zwiększa Przywództwo o +1 i zapewnia zdolność Ekonomia I. Jest też częścią Zestawu Żelaznych Wichrów.

  • Alamar
    Wasze komentarze (21)
    11 kwi - 14:26
    Lukasz89
    Aż tak źle ten czarny smok nie wygląda - zwłaszcza na filmiku. Może to kwestia gustu ale moim zdaniem budzi respekt, oczywiście inni mogą uważać inaczej.
    11 kwi - 14:41

    Nerevar
    Może jakoś uszedłby, gdyby tekstura kosmosu na skrzydełkach była animowana - ale jako statyczny obrazek nie prezentuje się to za dobrze...
    11 kwi - 14:58

    Kastore
    Kastore? Kastore? Kastore?! Ubi powinno dostać darmowy bilet na drenaż czaszki bez znieczulenia. :P
    Btw. więc Resurrecta będzie dobrym elfem, tak? ...ech
    11 kwi - 15:16

    Alamar
    Nie, Resurectra to gnomka. :P
    11 kwi - 15:21

    Kastore
    No tak. Bo jakżeby Resurrecta miałaby być panią elf? O ja niemądry.
    11 kwi - 15:43

    Kastore
    Tak, ale w pamiętaj, w MMHVI może być każdym. :P
    11 kwi - 15:52

    Nerevar
    Np. gnomem ogrodowym? ;P
    11 kwi - 15:58

    J. M. Sower
    Alamarze, Tolkien pierwotnie planował nazwać elfy wysokiego rodu (mądre) gnomami, jednak przez skojarzenia z małymi podziemnymi istotami zmienił zdanie. A w MM7 Ressurecta nie wydaje mi się czymś ala hobbit, czy też krasnolud. Trzeba jednak przyznać, że pierwotnie była bardziej "pucułowata".
    11 kwi - 17:01

    Wikist
    Ale porażka z animacją lotu smoka ;/ Wzięte z gryfa, który ma mniejsze skrzydła. Tak wielkimi skrzydłami, które mają taką powierzchnię nie da się tak szybko wymachiwać. Wygląda głupio w locie :(
    11 kwi - 19:28

    eviltiger
    Jeszcze można dodać, że smok ma umiejętność ziania ogniem, po czym nie ma kontrataku
    11 kwi - 21:34

    Niemamniasz
    Kastore? Oh, really? Oni są po prostu szaleni. Żeby takie coś zrobić... Cieszę się, że nie kupiłem tych Heroes'ów, ale płaczę nad tym, co oni z nimi zrobili. Taryfa ulgowa for Heroes VI is no more!
    11 kwi - 21:56

    Alchemik
    Rozumiem że Heroes VI zbiera krytykę pod adresem mechaniki, ale naprawdę nie rozumiem dlaczego wykorzystanie imienia Kastore dla bohatera wywołuje takie emocje. Po zdjęciach widzę że wzorowali się na tym z Heroes II, a nie z MM7 więc żadnego świętokradztwa nie widzę.
    11 kwi - 22:24

    Kastore
    Khhh... Przecież to tylko imię... Jakby nazwali go Darth Vader to też byś tak mówił?
    11 kwi - 22:47

    Nerevar
    Nie, bo hełm nie pasowałby do Ashanu ;P
    11 kwi - 23:01

    Alchemik
    A co jest złego w przywracaniu zwykłych bohaterów do Heroes VI? Nie mówię tutaj o fabularnych, ale o zwykłych którzy mają się nijak do fabuły jak np. Adelajda we frakcji przystani. Kastore z Heroes II (bo to na Nim jest wzorowany) żadnego wpływu na fabułę nie ma.
    11 kwi - 23:11

    AmiDaDeer
    Kastore z Heroes II jest wizualnie tym samym Kastorem co ten z MM3 i MM7, fabularnie zaś nie odgrywa żadnej roli. Trudno więc powiedzieć, by autorzy mieli się wzorować na tylko jednym z dwóch. :P
    11 kwi - 23:18

    Alchemik
    Ale nie sądzę że Kastore będzie odgrywał jakąś rolę w Heroes VI, poza tym z H1 i H2 wzięto też Maximusa z zamku rycerza, więc swoim adaptowaniem bohaterów ze starszych części patrzyli wstecz dalej niż do H3.
    12 kwi - 02:21

    Nicolai
    "Brosza Żelaznych Wichrów" Skąd oni biorą te nazwy?
    12 kwi - 17:00

    Mosqua
    Wielokrotne wykorzystywanie nazw/imion jest w grach MM normalne. Nie ma zatem co płakać, bo to jest tylko imię a nie świeży przerzut bohatera.
    13 kwi - 11:39

    Chad
    no dobra, przywrócili moją wiarę we smoki, ale wciąż uważam, że Minotaur powinien być tutaj albo czempionem albo mniejszy :P
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt