Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
24.I.2013link
Trzy zdjęcia tygodnia opublikowane przez Ubisoft ukazujące: siedlisko, fort i Smoczą Utopię.

Alamar
Wasze komentarze (16)
24 sty - 09:05

Alamar
...przynajmniej tak mi się zdaje, sądząc po tej "strzałce" nad budynkiem na pierwszym zdjęciu.
Trzeba przyznać, że fort wygląda dobrze, zaś Smocza Utopia dostojnie - jak powinna.
24 sty - 13:58

Nerevar
Szkoda tylko, że Utopia "dubluje się" jako jeden z budynków w Lochu...
24 sty - 14:36

Warmonger
Nie zapuszczałbym się do wnętrza utopii bez karabinu plazmowego ;). Tym razem styl naprawdę im nie wyszedł.
24 sty - 15:52

Ketrab
Tym razem porównanie "Smoczych Utopii"...;)

http://img217.imageshack.us/img217/2920/utopia.png
24 sty - 17:09

Fandor
Bardzo fajna ta utopia jednak ma wade - ta kolorystyka lochu brrrr.
Jednak nurtuje mnie inna sprawa, smocza utopia bedzie miejscem pelnym smokow a ze jest "fioletowa" bedzie pewnie pelna czarnych smokow. A to oznacza ze smoki jeszcze bardziej beda slabe :P
25 sty - 01:14

Nicolai
Smocza Utopia wygląda na niezrenderowaną do końca. Poza tym... co to za utopia z jednym typem Smoków?
25 sty - 07:37

Alamar
>>> co to za utopia z jednym typem Smoków?

Zapomnialeś chyba o HoMM1. :P
25 sty - 08:03
Lukasz89
Czyli cofamy się 18 lat wstecz? Szczerze liczyłem, że zrobią jeszcze jeden typ smoków - aby wraz z czarnymi strzegły skarbów w smoczej utopi. Po tym jak zobaczyłem czarnego, to już byłem pewien, iż nie jest to realne.
25 sty - 10:25

Draupnir
A można cofać się naprzód?

Ja sam wolałbym taką utopię, której strzeże smoczy boss- a sprawa jednostek mogłaby wyglądać tak samo jak na arenach- czyli, że po bitwie stan armii nie zmienia się. Miło by było móc korzystać z występowania bossów w grze nie tylko w kampaniach i specjalnych scenariuszach, ale i na zwykłych mapach.
25 sty - 11:17
Lukasz89
Nie tracenie armii byłoby największą głupotą jaką mogliby wprowadzić. Utopia zazwyczaj oferowała odpowiednią ilość złota i ciekawych artefaktów. Jednak to gracz podejmował decyzje, o tym czy ryzykować walkę z potężnymi smokami - czytaj czy ryzykować utratę wojska za cenne artefakty.
25 sty - 11:30

Nerevar
Boss mógłby być, ale nie tracenie armii to głupi pomysł - chyba, że z utopii nie dostaniemy prawie nic (co też jest głupim pomysłem).
25 sty - 12:11

Draupnir
Zgoda- w sumie też bym tak wolał- tylko ów strzegący skarbów smoczy boss nie powinien być też nazbyt mocny- bo przy takim Dracolichu straty były spore i w przypadku scenariuszowego bossa o takiej mocy, nie byłoby sensu w ogóle go atakować. Rekompensata musiałaby być naprawdę duża ale i nie mogłaby wyrównać wszystkiego- bo jednak pieniędzmi nie przyspieszymy rekrutacji, co najwyżej zapłacimy w Nekropolii(i częściowo w Przysatanii) za wskrzeszenie. Także jasna, jednostki powinny być tracone, jednak przy rozsądnych statystykach i umiejętnościach ewentualnego bossa.
25 sty - 12:35

blade333
>>> co to za utopia z jednym typem Smoków?

>>>>Zapomnialeś chyba o HoMM1. :P

Chyba zapomnieliście panowie o HoMM4 gdzie w utopii są tylko czarne smoki ;)
25 sty - 18:01

gold dragon
To w HoMM4 jest utopia? o_O
Chyba masz na myśli koloseum mocy, a jeśli tak to koloseum magii też istnieje.
25 sty - 18:25

Nerevar
Jest miasto smoków (nie wiem, jak toto nazywało się w wersji angielskiej) gdzie walczysz z czarnymi smoczkami i zdobywasz skarby.
25 sty - 18:39

gold dragon
Ach tak, faktycznie, taka skałka. Jak się uprzeć to faktycznie można podciągnąć pod utopie.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt