Na Facebooku w jednym krótkim poście Rob King, który wraz z Paulem Romero stał się legendarny za stworzenie ścieżek dźwiękowych do wszelakich gier Might and Magic, powiedział, że on oraz Paul nie pracują już nad muzyką do Heroes. Poniżej screenshot (m.in. dla osób nie posiadających konta na Fb).
Z niedawno opublikowanego wywiadu dla Heroes Community wynika, że taki stan ma miejsce już od dłuższego czasu, gdyż muzykę zarówno do mini-dodatków DLC, jak i do Shades of Darkness tworzyli inni kompozytorzy (głównie niejaki Jason Graves), a przy podstawowej wersji Heroes 6 wkład Roba Kinga i Paula Romero miał się ograniczyć do udzielenia licencji na remixy ich utworów z poprzednich gier. Panowie byli ostatnimi z pierwotnych twórców HoMM-MM, którzy współtworzyli zawartość nowych gier z ery Ubisoftu. Miejmy nadzieję, że ich wspaniała twórczość jeszcze kiedyś powróci do Might and Magic. (info za Heroes Community)
UPDATE: W nieco dłuższej wypowiedzi Rob King powiedział, że faktycznie ich wkład do Heroes 6 był minimalny. On chciał stworzyć coś nowego, świeżego - miał już dość łacińskich chórów. Jednakże ponieważ w drużynie Ubisoftu nie był już reżyserem dźwiękowym i nie mógł podejmować samodzielnych decyzji, skończyło się na remixach starych utworów i najwyraźniej na zerwaniu współpracy.
Z niedawno opublikowanego wywiadu dla Heroes Community wynika, że taki stan ma miejsce już od dłuższego czasu, gdyż muzykę zarówno do mini-dodatków DLC, jak i do Shades of Darkness tworzyli inni kompozytorzy (głównie niejaki Jason Graves), a przy podstawowej wersji Heroes 6 wkład Roba Kinga i Paula Romero miał się ograniczyć do udzielenia licencji na remixy ich utworów z poprzednich gier. Panowie byli ostatnimi z pierwotnych twórców HoMM-MM, którzy współtworzyli zawartość nowych gier z ery Ubisoftu. Miejmy nadzieję, że ich wspaniała twórczość jeszcze kiedyś powróci do Might and Magic. (info za Heroes Community)
UPDATE: W nieco dłuższej wypowiedzi Rob King powiedział, że faktycznie ich wkład do Heroes 6 był minimalny. On chciał stworzyć coś nowego, świeżego - miał już dość łacińskich chórów. Jednakże ponieważ w drużynie Ubisoftu nie był już reżyserem dźwiękowym i nie mógł podejmować samodzielnych decyzji, skończyło się na remixach starych utworów i najwyraźniej na zerwaniu współpracy.
Dru
AmiDaDeer
BanBreaker
Hayven
gold dragon
Alamar
Wygląda na to, że jednym z powodów była też niemożliwość stworzenia co się chciało, a tworzenie pod zamówienie Ubi.
Acid Dragon
Dark Dragon
Ubi, Wat r u doing, Ubi stahp...
Lord Kilburn
Alamar
gold dragon
Co nie zmienia faktu, że ludzie i tak będą kupować.
blade333
Nerevar
AmiDaDeer
A utwór podany przez blade'a (o ile prawidłowy znalazłem) jak dla mnie rytmicznie nie umywa się nawet do muzyki bitewnej z pierwszej części sagi, zaś muzycznie... Ech. Bardziej mi to przypomina Avatara niż Heroesów.
Xelacient
Hayven