Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Serwis Celestial Heavens zamieścił zestaw pytań i odpowiedzi do/od Ubisoftu. Najważniejsze informacje to:

1. Limbic nie zajmuje się tworzeniem tego dodatku, a robi to firma Virtuos, która dotąd brała udział w tworzeniu artworków do dodatków DLC. Oznacza to, że ponownie mamy nowego developera Heroes VI - już trzeciego po Black Hole i Limbic.

2. Fabuła kampanii jest pisana przez Kurta McClunga i Juliena Pirou, a więc najbliższego nam, fanom Marzhina. Jedna z kampanii opowiadać będzie o narodzinach nowego narodu Mrocznych Elfów i skoncentrowana będzie wokół poczynań Raelaga, lecz nawiązywać też będzie do fabuły podstawowej wersji Heroes VI, jak i do ogólnej historii Pustki.

3. Oprócz zapowiadanej frakcji Lochów pojawią się również nowe artefakty, bronie rodowe i nowe postacie, niezwiązane z Lochami. Pojawią się też nowe budynki na mapie przygody, a wśród nich - Smocza Utopia oraz budynek zwany "Mentor Pamięci", a także kilka nowych jednostek neutralnych i bossów.

4. Jednostki w Dungeon są niejako "kompromisem" między ashanową wersją tej frakcji, a wersjami z gier sprzed ery Ubisoftu. W rezultacie na 7 jednostek tylko 2 są mrocznymi elfami.

5. Shades of Darkness jako samodzielny dodatek nie będzie zawierał kampanii i map z podstawowej wersji gry. Natomiast będzie możliwa rozgrywka online między właścicielami zarówno jednej, jak i drugiej wersji H6 (co stawia pod dużym znakiem zapytania granie frakcją Lochów w takim wypadku).

6. Dodatki DLC będą możliwe do uruchomienia w H6 SoD, a i bez nich w grze znajdą się budynki, artefakty i stworzenia z tychże dodatków.

7. Nie ma planów na więcej patchy do podstawowej wersji gry - 1.8 był ostatnim z planowanych. Nie ma też planów na udoskonalenie edytora map w dodatku.

Z kolei u nas, w Grocie też mamy więcej informacji o H6 - dzięki Alamarowi powstał bardzo dokładny i obszerny dział o zdolnościach w Heores VI, a w Galerii podziwiać można zebrane graficzne materiały o frakcji Lochów, wśród których znalazły się naprawdę rzadkie obrazy. Zapraszamy!
Acid Dragon
Wasze komentarze (5)
14 gru - 14:11

mkolumb
Z jednej strony martwi to bo znowu ktoś musi ogarniać kod, więc czas ograniczony na tworzenie - pewnie skończy się to dużą ilością bugów. Z drugiej - Limbic przy DLC nie pokazał się z najlepszej strony.
14 gru - 16:28

Nerevar
Cóż, HVI ma chyba szansę na nagrodę dla tytułu najczęściej zmieniającego ekipę tworzącą grę ;)

W sumie cieszy, że nie dostaniemy frakcji typu "5 elfów + 2 potwory", szkoda tylko, że znów wszystko będzie przesadnie i na siłę fioletowe (a przynajmniej na to wszystko na razie wskazuje)...
14 gru - 17:56

Darkem
Wspaniale! Tylko 2 mroczne elfy, czyli istnieje szansa na ciekawą, zróżnicowaną frakcję!
24 gru - 14:35

DziwnyxD
wiesz Nerevar w inferno wszystko jest czerwone w twierdzy brązowe w nekropolii czarne w sanktuarium wszystko niebieskie a w przystani żółte białe
2 sty - 19:32

Wikist
W Twierdzy nieulepszone jednostki są brązowe/zielone, a ulepszone są czerwone. W Inferno nieulepszone są czerwonawe, a ulepszone krwiście czerwone. W Przystani nieulepszone są niebieskie, a ulepszone żółte (złote). W Sanktuarium nieulepszone są niebieskie, a ulepszone są zielone/niebieskie. W Nekropolii raczej nieulepszone są zielone, a ulepszone mają kolor toksycznej zieleni i prawda, więcej czarnych elementów ubrań. Mówię ogólnie i nie wlicza się w to takich jednostek, które z racji realizmu nie mogą zmienić koloru jak to, że nieulepszony gryf nie jest niebieski albo źródlana nimfa i mizu-kami są niebieskie, choć ulepszone wersja każda miała w sobie coś z zieleni (a ta zieleń to zieleń morska).
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt