Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB




Pytania i odpowiedzi zadane twórcom HVI przez portal Age of Heroes


1. Kiedy możemy się spodziewać nowin o dwóch nieopublikowanych jeszcze frakcjach?

Wkrótce. Myślę, że uaktualnienie będzie w grudniu.


2. Możesz coś powiedzieć o jednostkach z już ujawnionych frakcji? Jakiekolwiek zdjęcia byłby przydatne.

Rzeczywiście, prezentujemy je na naszej stronie na Facebooku. W nadchodzących tygodniach zaprezentujemy ostatnie z nich.


3. Wiemy, że będzie 7 szkól magii, 6 szkół żywiołów (wliczając m. światła i m. ciemności) oraz m. pierwotna. Jakiekolwiek informacje, które możesz nam ujawnić, jak np. zmiany czy opisy byśmy mieli pojęcie, czego się spodziewać?

Na razie nie, ale wkrótce.


4. Skoro o tym mowa, ile szkół będzie dostępnych dla każdej z frakcji? Niektóre oczywiście będą miały ulubione szkoły, ale czy inne będą dostępne i/lub efektywne dla danej frakcji?

Wszelkie szkoły magii będą dostępne. Każda z frakcji będzie miała swoją ulubioną szkołę magii ponad innymi.


5. Wspomniano o tworzeniu bohaterów od podstaw. Czy nadal jednak dostaniemy "bohaterów z tawern" z unikatową historią, umiejętnościami i specjalnościami?

Tak. Tworzenie bohaterów jest dla trybu wieloosobowego, dla bohatera początkowego. Nadal jednak można wybrać innych bohaterów i nająć ich w mieście. W trybie jednoosobowym, tworzenie będzie ograniczone.


6. Czy armia stworzeń w HVI pozostanie rasowa (jak w HV) czy też będzie bazować wokół motywu przewodniego frakcji (jak w H1-IV)?

Heroes VI jest bardziej zbalansowane wokół tego. Dostaniecie po trochę obu rodzajów; czasem stworzenia rasowe a czasem wokół motywu.


7. Czy jakakolwiek z klasycznych jednostek nie przypisana do żadnej z frakcji wróci jako stworzenie neutralne?

Jeśli chodzi o stwory neutralne, to zobaczycie nowe i stare twarze. Dla przykładu feniks, którego mogliście już widzieć na koszulce producentów.


8. Czego możemy oczekiwać po klasach zaawansowanych? Czy będą działać tak samo jak w HIV?

Nie do końca, są inne od tych z HIV. Wkrótce podamy więcej szczegółów. Jedyne co mogę teraz powiedzieć, to że każda z klas zaawansowanych będzie mieć dwie unikatowe zdolności, wliczając zdolność ostateczną.


9. Jak na ruch bohatera wpłynie mapa przygód?

Będziecie mieli umiejętności i artefakty powiązane z przemieszczaniem. Stwory w armii nie będą miały na to wpływu. Teren jednak będzie miał.


10. W jaki sposób będzie można nauczyć się czarów w HVI? Czy wrócą gildie magów? Jeśli nie, czy zamiast tego będzie wykorzystane drzewko umiejętności?

Heroes VI będzie miał nowy system umiejętności, o którym powiemy niedługo (patrz punkt 3).


11. Jakiego rodzaju budynków unikatowych dla poszczególnych ras możemy się spodziewać w HVI?

Będziecie mogli wybudować 2 z 4 dostępnych. Budynki te powiązane są ze strategią danej frakcji.
Kilka przykładów:

- Przystań: Posąg Objawienia, który raz na tydzień usuwa mgłę wojny z zaznaczonego terenu.

- Nekropolia: Ołtarz Wiecznej Służby, który gromadzi (za odpowiednią cenę) pozostałości po stworzeniach gracza z Nekropolii poległych w walce, by mogły znów zostać najęte.


12. Jaka jest przewidziana całkowita ilość map (kampanijnych, jedno- i wieloosobowych) podczas premiery Heroesa VI?

24 mapy kampanijne i 10 wieloosobowych.


13. Jeśli większość z kopalń i siedlisk zewnętrznych stworzeń została usunięta w HVI, co je zastąpi? W jaki sposób mapa przygód ma być interesująca?

Nadal macie skarby, artefakty i miejsca do odwiedzenia. Poza tym, skupienie gry na strefach kontroli i strategii, spowoduje uatrakcyjnienie mapy przygód.


14. Czy wrócą mieszane oddziały stworzeń z HIV i ToE? Proszę, powiedz, że tak.

Tak.


15. Czy możesz szczegółowo powiedzieć o systemie reputacji, o którym wspomniano?Jak on działa? Jak wpłynie na grę? Jakie akcje określają twoją reputację? jakie są korzyści z posiadania danej reputacji nad inną?

Powiemy o tym kiedy indziej.


16. Czy uwielbiane dialogi i okienka z tekstem z H1-IV powrócą w HIV? Czy kampanie będą zawierały dużo soczystych opowiadań jak w H3 i HIV czy tylko cut-scenki jak w HV?

W kampanii, będą cut-scenki i okienka dialogowe. Nie będzie długich tekstów jak w HIV, ale dla ciekawskich graczy będzie wiele szczegółowych tekstów do przeczytania w historii bohaterów, stworzeń, miast, itd. Poza tym, twórcy map będą mogli użyć okienek tekstowych jak tylko zapragną na swych mapach.


17. Zgodnie z historią, nekromancja została odkryta w roku 461 RSS a wzrost potęgi nekromantów miały miejsce 50 lat po HVI, w roku 610 RSS. Jak to możliwe, że nekromanci są tak potężną siła w owym czasie?

W czasach HVI nekromanci są tylko grupką czarodziei, nie pełnoprawnym narodem. Są częścią Siedmiu Miast. Ale ich sekta ma już 100 lat. HVI jest punktem przełomu, gdy nekromanci wysuną się na pierwszy plan.


18. Czy będzie możliwe stworzenie dynamicznych bitew w edytorze map?

Patrz punkt 3.


19. W notce prasowej było: "Might and Magic: Heroes VI będzie zawierać wszystkie postacie i składniki, które zapewniły tej marce światowy sukces." Czy to możliwe, że powróci jakikolwiek bohater z poprzednich części w jakiejkolwiek formie w HVI?

To była prośba silnie wyrażana na forum dla VIP-ów. Jak wiecie, rok 2011 będzie 25. rocznicą M&M, więc oczekujcie niespodzianek.


20. Mamy obawy, że fabuła ostatecznie będzie ponowną przeróbką Demonów kontra Reszta Świata. Czy demony będą głównymi przeciwnikami w HVI?

Tak, będzie inwazja demonów w HVI.
Nie, nie jest to najważniejszy element fabuły.
Chociaż większość frakcji myśli głównie o inwazji demonów, polityczne oblicze Ashanu kieruje się o wiele dalej niż to zagrożenie.





Age of Heroes EXCLUSIVE: Q&A with the Heroes VI developers


- When can we expect news on the two unknown factions?

It should come very soon. I think you could expect an update in December.


- Could you reveal some units from the announced factions? Any pictures would also be appreciated.

Indeed, they are now being presented on our Facebook page www.facebook.com/MightandMagic. The last ones will be presented in the coming weeks.


- We know there will be 7 magic schools, the 6 elemental schools (including light and darkness) plus primordial. Anything you could share on them, like new twists or descriptions to an idea of what to expect?

Not yet. :> But it'll come soon


- While at that, how many will be accessible to each faction? Some will of course favour specifics schools but will the other ones be available and/or effective?

All schools will be accessible. Each faction will favor a specific Magic school among the others.


- There have been mentions of hero customization. We still get "tavern heroes" with their unique bios, skills and specialties, right?

Yes. Customization is in multiplayer, for your starting Hero. You can still choose other heroes and recruit them in town. In solo mode, the customization is limited.


- Will the creature lineups of H6 remain mostly race-based (like in H5) or will they be based around a common theme (like in H1-4)?

Heroes VI is more balanced about this. You'll get a bit of both; some race-based creatures and some about the theme.


- Will any of the classic units not assigned to factions return as neutrals?

About neutral creatures, you'll see new ones and old faces. For example, the phoenix you might have already seen on the dev T-shirts.


- What can we expect from the advanced classes? Will they work like in H4?

Not really, it is different from Heroes IV. We'll soon go in more detail about this. What we can say so far is that each advanced class have 2 unique abilities, including one ultimate.


- How will hero movement be affected on the adventure map?

You'll have skills and artifacts linked to movement. Creatures in your army won't affect your movement. Terrain will also have an effect.


- How will spells be learned in Heroes VI? Are Mage Guilds returning? If not, will the skill tree be used instead?

Heroes VI will have a new skill system we'll talk about soon (see question 3 for reference )


- What type of race-unique buildings can we expect in Heroes VI?

You'll be able to build 2 out of a choice of 4. Buildings are linked to faction strategy.

Here are exclusive examples of unique buildings:

- For Haven: the Statue of Revelation which removes fog of war in a targeted area, once a week.

- For Necropolis: the Altar of Eternal Servitude, which gathers the remains of the player's Necropolis Creatures that fell in combat, so they can be recruited again (for a price).


- What is the estimated planned map total (campaigns, single scenarios and multiplayer maps inclusive) for the initial release of Heroes VI?

We have 24 campaigns and 10 multiplayer maps.


- If many of the mines and creature dwellings are being retired for Heroes VI, what will take their place? How will the adventure map be kept interesting and fresh?

You still have treasures, artifacts and places to visits. Also, re-centering the game on areas of control and strategy will make the adventure map appealing.


- Will mixed neutrals ala Tribes of the East be returning? Pretty please

Yes.


- Can you elaborate on the Reputation system which was mentioned? How does it work? How will it affect gameplay? What actions determine your reputation? What are the benefits of having one type of reputation or the other?

We'll develop on this later on


- Are the beloved dialogue and text boxes from Heroes I-IV returning in Heroes VI? Will the campaigns contain a lot of juicy narrative as in H3 and H4, or just cutscenes like in H5?

In the campaign mode, you'll have some cut scenes, dialogue boxes. You won't have big texts like in H IV, but for curious players, there'll be plenty of very detailed text to read in the bios of heroes, creatures, cities, etc.
Also map makers will be able to put all the boxes they want in their maps.


- According to the timeline, necromancy was only discovered in 461 YSD and the rise of the Necromancers took place almost 50 years after H6, in 610. How is it possible the Necromancers are such a strong force at this point in time?

At the time of Heroes VI, Necromancers are just a group of wizards, not a full Nation. They are part of the 7 cities. But their cult is 100 years old. Heroes VI is the turning point where Necromancers come to the foreground.


- Will it be possible to create custom dynamic battles in the map editor?

We'll communicate on the map editor details later.


- The press release claimed "Might & Magic Heroes VI will include all the characters and features that have made this brand a worldwide success". Is it possible that any classic heroes from the Might and Magic franchise will return in some form for Heroes VI?

This is a request that has been strongly expressed by the VIP fans. As you know, 2011 will be the 25th anniversary of M&M, so surprises are to be expected.


- We are worried that the storyline will ultimately just rehash the Everyone VS Demons plot yet again. Will the Demons be the main antagonists of Heroes VI?

Yes, there is a Demon invasion in Heroes VI.
No, it is not the most important plot element in the storyline.
Even though most factions have the Demon invasion in mind, the political face of Ashan is evolving way beyond this threat.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt