Rada osady Village Hall Umożliwia budowę budynków poziomu 1. i zwiększa dzienny przychód królestwa o 500 sztuk złota. | 1 000 | |
Rada miasta Town Hall Umożliwia budowę budynków poziomu 2. i zwiększa dzienny przychód królestwa o 1000 sztuk złota. | 2 000 2 2 | |
Ratusz City Hall Umożliwia budowę budynków poziomu 3. i zwiększa dzienny przychód królestwa o 2000 sztuk złota. | Rada miasta 5 000 5 5 | |
Kapitol Capitol Zwiększa dzienny przychód twojego królestwa o 4000 sztuk złota. W całym królestwie można wybudować tylko jeden kapitol. | Ratusz 10 000 10 10 |
Targowisko Marketplace Tutaj można kupować i sprzedawać zasoby. Dodatkowo, zapewnia dochód 500 sztuk złota dziennie. | 2 500 2 2 | |
Ulepszone targowisko Advanced Marketplace Tu można kupować i sprzedawać artefakty. Co tydzień pojawiają się nowe okazje. | Rada miasta Targowisko 2 500 5 2 2 | |
Aula bohaterów Hall of Heroes Tutaj można odpłatnie rekrutować bohaterów. | 2 000 | |
Podstawowe umocnienia Basic Fortification Wokół miasta zostają wzniesione mury obronne, a produkcja podstawowych stworzeń zostaje zwiększona o 1. | 2 500 5 5 | |
Ulepszone umocnienia Advanced Fortification Do umocnień miasta zostaje dodany donżon i bagno. Stworzenia, które wejdą na teren bagna lub będą w nim stały, utracą 5 punktów Inicjatywy. Zwiększenie przyrostu stworzeń o 1. | Rada miasta Podstawowe umocnienia 5 000 10 10 | |
Fortyfikacje Superior Fortification Do umocnień miasta zostają dodane 2 wieże strzelnicze, a mury zostają wzmocnione. Przyrost stworzeń zostaje zwiększony o 1. | Ratusz Ulepszone umocnienia 7 500 15 15 | |
Miejski portal Basic Town Portal Umożliwia bohaterowi teleportowanie się do innego podbitego miasta. | Rada miasta 3 500 5 5 5 | |
Ulepszony miejski portal Advanced Town Portal Umożliwia bohaterowi teleportowanie się z powrotem do tego miasta. | Ratusz Miejski portal 7 000 10 10 10 |
Bariera rafowa Reef Barrier Tutaj można rekrutować Żarłacze. +8 Żarłacz | 1 000 4 | |
Rafowy szaniec Reef Rampart Tutaj można rekrutować Wanizame. +12 Żarłacz Wanizame | Barira rafowa 1 500 2 6 1 | |
Koralowa świątynia Coral Sanctuary Tutaj można rekrutować Koralowe Kapłanki. +7 Koralowa Kapłanka | 1 750 4 5 | |
Perłowa świątynia Pearl Sanctuary Tutaj można rekrutować Perłowe Kapłanki. +11 Koralowa Kapłanka Perłowa Kapłanka | Koralowa świątynia 2 750 5 4 | |
Zaczarowany staw Enchanted Pond Tutaj można rekrutować Kappy. +8 Kappa | 2 000 6 2 | |
Czarodziejski staw Blessed Pond Tutaj można rekrutować Kappy Shoye. +13 Kappa Kappa Shoya | Zaczarowany staw 2 250 2 3 3 | |
Święte źródło Sacred Source Tutaj można rekrutować Źródlane Duchy. +4 Źródlany Duch | Rada miasta 3 250 4 5 4 | |
Święte ruczaje Sanctified Source Tutaj można rekrutować Mizu-Kami. +6 Źródlany Duch Mizu-Kami | Rada miasta Święte źródło 3 000 3 3 6 | |
Kapliczka mrozu Frost Shrine Tutaj można rekrutować Śnieżne Panny. +3 Śnieżna Panna | Rada miasta 3 500 7 5 | |
Świątynia mrozu Frost Miya Tutaj można rekrutować Yuki-Onne. +5 Śnieżna Panna Yuki-Onna | Rada miasta Kapliczka mrozu 2 500 2 3 2 | |
Podwodna arena Sunken Arena Tutaj można rekrutować Kenshich. +3 Kenshi | Rada miasta 4 250 5 8 3 | |
Podwodne dojo Sunken Dojo Tutaj można rekrutować Kensei. +5 Kenshi Kensei | Rada miasta Podwodna arena 3 500 6 5 | |
Góra mgieł Misty Mountain Tutaj można rekrutować Kiriny. +1 Kirin | Ratusz 11 000 13 13 13 | |
Chmurne szczyty Cloudy Mountain Tutaj można rekrutować Święte Kiriny. +2 Kirin Święty Kirin | Ratusz Góra mgieł 9 000 12 12 12 |
Pagoda wielkiego mistrza wyzwań Pagoda of the Great Challenger Poza strefą kontroli bohater otrzymuje premię +15 punktów zdolności frakcji za każde trafienie. Kolejne budynki tego typu zapewniają nieco mniejszą premię. Uniemożliwia wybudowanie: Kapliczki niewyczerpanych źródeł | Rada miasta 2 000 5 2 2 | |
Kapliczka niewyczerpanych źródeł Shrine of the Ever-Flowing Water Każde stworzenie Sanktuarium znajdujące się w strefie kontroli miasta otrzymuje w momencie zadania mu obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna. Uniemożliwia wybudowanie: Pagody wielkiego mistrza wyzwań | Rada miasta 2 000 5 2 2 | |
Pagoda mistrza pojedynków Pagoda of the Master Duellist Bohater, który odwiedzi to miejsce, otrzymuje na czas następnej bitwy premię +10 do Inicjatywy oraz +10% do obrażeń fizycznych i magicznych. Uniemożliwia wybudowanie: Kapliczki niebiańskich wód | Ratusz 4 000 5 5 8 | |
Kapliczka niebiańskich wód Shrine of the Celestial Waters Skuteczność magii wody i powietrza gracza ulega zwiększeniu o 15% na czas 1 tygodnia. Czas do ponownego użycia: 1 tydzień. Uniemożliwia wybudowanie: Pagody mistrza pojedynków | Ratusz 4 000 5 5 8 | |
Mroźne tchnienie Shalassy Shalassa's Frozen Breath Dostarcza 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa produkcję stworzeń o 50%. Czary magii wody, które wywołują efekt chłodu-1 do Punktów ruchu i +20% podatności na obrażenia fizyczne, mają 50% szansy wywołać efekt zamrożeniaPunkty ruchu zredukowane do 0 i +20% podatności na obrażenia fizyczne. | Kapitol 15 000 15 15 15 1 Łza Ashy |