Z dużym opóźnieniem ukazała się łatka 1.4 dla gry Heroes VI (pierwotnie planowana na kwiecień tego roku). Tradycyjnie w razie problemów z automatycznym pobieraniem, wystarczy uruchomić plik gu.exe w katalogu z grą bądź ściagnąc ręcznie z serwerów Ubisoftu.
Zmiany w łatce 1.4:
- możliwość ściągnięcia brakujących map w lobby gry od hosta gry,
- dodano mapę Archipelag Starożytnych (znaną z konkursu gwiazdkowego), tym razem również w wersji dla wielu graczy,
- wbudowano pliki pomocy bezpośrednio do edytora map i usunięto okno nieaktywnej mini-mapy,
- i to wszystko.
Trzeba przyznać, że jak na tak długi okres oczekiwania na łatkę, to zmiany są zatrważająco znikome.
Oprócz tego zapowiedziano zmiany w balansie dla patcha 1.5 (który ma się ukazać według planu pod koniec czerwca), czyli:
- zmiany w punktach życia i obrony jednostek podstawowych,
- większe zróżnicowanie w obronie i obronie magicznej w zależności od ich przynależności,
- osłabienie Nekropolii i wzmocnienie Inferna,
- zmiany w przyrostach niektórych jednostek podstawowych i elitarnych,
- wzmocnienie mocy Szczęścia poprzez zwiększenie tej statystyki u jednostek, szczególnie Inferna,
- zmiany w umiejętnościach związanych ze Szczęściem, z Przywództwem oraz z Siłą ataku i z Obroną,
- zmniejszenie mocy czarów i umiejętności leczących (Leczenie, Regeneracja, Wyssanie Życia, Wskrzeszenie) oraz u jednostek (szczególnie u Kapłanek Przystani),
- zwiększenie mocy czarów zadających bezpośrednie obrażenia, szczególnie obszarowych (jak Kula ognia),
- zwiększenie mocy zdolności: Masowa nieustępliwość, Masowe bohaterstwo, Strzelectwo I,
- zmniejszenie mocy zdolności Oświecenie do 20%,
- zwiększenie mocy czarów: Trująca chmura (oraz czasu oczekiwania), Masowa agonia, Osłabienie.
Zmiany w łatce 1.4:
- możliwość ściągnięcia brakujących map w lobby gry od hosta gry,
- dodano mapę Archipelag Starożytnych (znaną z konkursu gwiazdkowego), tym razem również w wersji dla wielu graczy,
- wbudowano pliki pomocy bezpośrednio do edytora map i usunięto okno nieaktywnej mini-mapy,
- i to wszystko.
Trzeba przyznać, że jak na tak długi okres oczekiwania na łatkę, to zmiany są zatrważająco znikome.
Oprócz tego zapowiedziano zmiany w balansie dla patcha 1.5 (który ma się ukazać według planu pod koniec czerwca), czyli:
- zmiany w punktach życia i obrony jednostek podstawowych,
- większe zróżnicowanie w obronie i obronie magicznej w zależności od ich przynależności,
- osłabienie Nekropolii i wzmocnienie Inferna,
- zmiany w przyrostach niektórych jednostek podstawowych i elitarnych,
- wzmocnienie mocy Szczęścia poprzez zwiększenie tej statystyki u jednostek, szczególnie Inferna,
- zmiany w umiejętnościach związanych ze Szczęściem, z Przywództwem oraz z Siłą ataku i z Obroną,
- zmniejszenie mocy czarów i umiejętności leczących (Leczenie, Regeneracja, Wyssanie Życia, Wskrzeszenie) oraz u jednostek (szczególnie u Kapłanek Przystani),
- zwiększenie mocy czarów zadających bezpośrednie obrażenia, szczególnie obszarowych (jak Kula ognia),
- zwiększenie mocy zdolności: Masowa nieustępliwość, Masowe bohaterstwo, Strzelectwo I,
- zmniejszenie mocy zdolności Oświecenie do 20%,
- zwiększenie mocy czarów: Trująca chmura (oraz czasu oczekiwania), Masowa agonia, Osłabienie.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.