Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Dzisiaj mamy okazję zapoznać się z kolejnym zestawem umiejętności wykorzystywanych na polu bitwy - tym razem pasywnych, dotyczących efektów wzmacniających nasze oddziały. Specjalna taktyka w ich przypadku nie jest konieczna.

Łucznictwo(od teraz najwyraźniej wlicza się do tego rzucanie boomerangami)

Umiejętność pasywna poziomu pierwszego
Obrażenia zadawane z dystansu są zwiększone u wszystkich sojuszniczych oddziałów.

Kontratak II(czyli jak przebierać swoje jednostki za gryfy)

Umiejętność pasywna poziomu drugiego
Każda jednostka w ciągu tury może wykonać dodatkowy kontratak.

Opór(tak, złapanie się za pasek na pewno pomoże...)

Umiejętność pasywna poziomu trzeciego
Gdy któryś z oddziałów zostanie podczas walki zaatakowany w sumie 3 razy, to jego Obrona Fizyczna i Punkty Życia zostaną zwiększone do końca bitwy.
Acid Dragon
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt