W sumie to dwa niusy, a jeszcze żaden nie obrósł w informacje na oficjalnej stronie... przynajmniej po angielsku ;).
Po pierwsze - ujawniono artwork Archanioła Michała, który ma być jedną z najważniejszych postaci w Heroes VI. Mimo, że dalszych informacji o nim jeszcze nie podano - Ubisoft w związku z nim przeprowadza ankietę na temat możliwych figurek Heroes VI.
Jednakże informacją dnia, ujawnioną najwyraźniej przedwcześnie na niemieckiej wersji oficjalnej strony Heroes VI jest czwarta frakcja. Obok nekromantów, rycerzy i demonów w Heroes VI pojawią się orkowie. Jest to o tyle dziwne, że pierwsze przecieki wskazywały na inne rasy, a rasa orków z Heroes V nie zyskała jakiejś szczególnie wielkiej sympatii.
Ujawniono też trzy podstawowe jednostki Orków:
Tylko nieznacznie chronieni przez cokolwiek, ale władający potężną bronią Orkowie-Rozbójnicy idealnie nadają się do frontalnego ataku. Ich ulubioną taktyką jest szarżowanie prosto na wrogi oddział, by go rozbić i rozdeptać. Razem z ich maczugami, mają na wyposażeniu także tarczę, której zadanie nie ogranicza się jedynie do funkcji dekoratywnej, ale także do solidnej obrony przeciw krótko- i długodystansowym atakom. Niszczyciele są ulepszoną formą Rozbójników.
Harpie są pół-ludzkimi ptakami drapieżnymi. Pierwotnie służyły jako zwiadowcy, posłańcy lub jako lekkie oddziały w armiach Magów, lecz potem wywalczyły sobie niepodległość. Zostały zaakceptowane przez Orków jako sojusznicy i odtąd mówiono o nich jako o ulubionych dzieciach Niebiańskiego Ojca. Harpie swój dom mają na tropikalnych wyspach Pao i stamtąd pochodzą ich kolorowe ubrania. Furie są ulepszoną formą Harpii.
Gobliny są małymi, chudymi i słabymi stworzeniami. Są one wynikiem nieudanych prób stworzenia orków. Są znane z tego, że zachowują się nieostrożnie, tchórzliwie i po prostu głupio, aczkolwiek są również bardzo zwinne i szybkie, co często ratuje im skórę. Ataki więc niekoniecznie znajdują się na gobliniej liście zadań, lecz gdy zbierze się ich pewna grupa, dla zyskania przewagi mogą zastawiać na wroga pułapki - np. zamaskowane dziury w ziemi. Trzeba jednak pamiętać, że gobliny inżynierami nie są. W armiach orków spełniają zaś role sług, zwiadowców, lekkiej piechoty lub rytualnych ofiar. Goblińscy Myśliwi są ulepszoną formą Goblinów.
Po pierwsze - ujawniono artwork Archanioła Michała, który ma być jedną z najważniejszych postaci w Heroes VI. Mimo, że dalszych informacji o nim jeszcze nie podano - Ubisoft w związku z nim przeprowadza ankietę na temat możliwych figurek Heroes VI.
Jednakże informacją dnia, ujawnioną najwyraźniej przedwcześnie na niemieckiej wersji oficjalnej strony Heroes VI jest czwarta frakcja. Obok nekromantów, rycerzy i demonów w Heroes VI pojawią się orkowie. Jest to o tyle dziwne, że pierwsze przecieki wskazywały na inne rasy, a rasa orków z Heroes V nie zyskała jakiejś szczególnie wielkiej sympatii.
Ujawniono też trzy podstawowe jednostki Orków:
Tylko nieznacznie chronieni przez cokolwiek, ale władający potężną bronią Orkowie-Rozbójnicy idealnie nadają się do frontalnego ataku. Ich ulubioną taktyką jest szarżowanie prosto na wrogi oddział, by go rozbić i rozdeptać. Razem z ich maczugami, mają na wyposażeniu także tarczę, której zadanie nie ogranicza się jedynie do funkcji dekoratywnej, ale także do solidnej obrony przeciw krótko- i długodystansowym atakom. Niszczyciele są ulepszoną formą Rozbójników.
Harpie są pół-ludzkimi ptakami drapieżnymi. Pierwotnie służyły jako zwiadowcy, posłańcy lub jako lekkie oddziały w armiach Magów, lecz potem wywalczyły sobie niepodległość. Zostały zaakceptowane przez Orków jako sojusznicy i odtąd mówiono o nich jako o ulubionych dzieciach Niebiańskiego Ojca. Harpie swój dom mają na tropikalnych wyspach Pao i stamtąd pochodzą ich kolorowe ubrania. Furie są ulepszoną formą Harpii.
Gobliny są małymi, chudymi i słabymi stworzeniami. Są one wynikiem nieudanych prób stworzenia orków. Są znane z tego, że zachowują się nieostrożnie, tchórzliwie i po prostu głupio, aczkolwiek są również bardzo zwinne i szybkie, co często ratuje im skórę. Ataki więc niekoniecznie znajdują się na gobliniej liście zadań, lecz gdy zbierze się ich pewna grupa, dla zyskania przewagi mogą zastawiać na wroga pułapki - np. zamaskowane dziury w ziemi. Trzeba jednak pamiętać, że gobliny inżynierami nie są. W armiach orków spełniają zaś role sług, zwiadowców, lekkiej piechoty lub rytualnych ofiar. Goblińscy Myśliwi są ulepszoną formą Goblinów.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.