Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Nelgirith na forum serwisu Celestail Heavens opublikował skany z francuskiego magazynu PC Games. Przedstawiają one tereny podziemne oraz jednego z bossów - Matkę Namtaru.





Matka Namtaru jest inkarnacją Ashy i ma pod swoją kontrolą Śmierć, Czas i Przestrzeń (stąd jej trzy oblicza). Jest bossem o wymiarach 4x4, a towarzyszy jej horda widm, które rwą się do walki z graczem. Owe widma uległy korupcji pod wpływem aury Namtaru.

Podczas każdej tury, Matulka wystrzeliwuje trzy promieni Pierwotnej Magii w trzech kierunkach. Potrafi też przeskoczyć z jednego krańca pola bitwy na drugi (jak ktoś grał w King's Bounty: Legendę to powinien pamiętać pewnego bossa pająka stamtąd i niemal identyczną taktykę walki).

Poza tym Namtaru ma dwie zdolności ofensywne i dwie defensywne:
- nieograniczony kontratak, który dodatkowo zatruwa napastnika;
- potrafi wystrzelić sieć "czasową", która pokrywa obszar 3x3 i paraliżuje wszelkie jednostki pod nią;
- posiada Tarczę Niewrażliwości, która absorbuje 80% zadanych uszkodzeń;
- może pożreć swych widmowych podwładnych, by się uleczyć, jeśli stan jej zdrowia osiągnie poziom krytyczny.

A teraz dobra wiadomość, gracz który będzie walczył z Matką Namtaru, otrzyma artefakt, który zniweluje Tarczę Niewrażliwości na jedną turę (będzie go można użyć co trzecią turę).


UAKTUALNIENIE:
Jeszcze kilka informacji:

- producenci pracują nad różnymi zachowaniami komputera; SI znajduje się na wysokiej pozycji na liście rzeczy do zrobienia;

- umiejętności rasowe mają mieć cztery poziomy mocy. W przypadku nekromancji ostatni poziom zapewni ożywianie na masową skalę;

- Boss z jednego z filmików pokazującej bitwę (smok/wąż wodny) zajmuje 2x8 pól;

- Opcjonalna misja treningowa opowie historię Pawła (martwy rycerz ze zwiastuna Ubisoftu) podczas jego młodzieńczych lat;

- prolog (obowiązkowy) będzie zaś ostatnią przygodą Pawła i początkiem wydarzeń dla każdej z pięciu kampanii; ma on zając gracza na dwie do czterech godzin, a niektóre mapy kampanijne nawet na pięć.


I na koniec jeszcze kilka skanów z czasopisma:




Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt