Skeleton / Bone Guard
Szkielety są niczym więcej niż martwymi, rozkładającymi się ciałami, ożywionymi wolą nekromanty. Połączenie ślepej lojalności, obojętności na głód i pragnienie oraz braku jakiegokolwiek poczucia strachu czy wątpliwości, daje w rezultacie wspaniałego sługę - Szkieleta.
Ghoul / Grave Ghoul
Ghule są wygłodniałymi duchami umarłych, przywiązanymi magią do zwłok. Są cierpiącymi istotami, wypełnionymi nienawiścią do żywych. Potężni nekromanci mogą je kontrolować, lecz w innym przypadku, ghule są dzikie i niszczycielskie.
Przemiana w ghula jest stosowana jako kara ostateczna w Hereshu i oznacza całkowite usunięcie duszy z cyklu życia i przemian. Ghule pożywiają się na ciałach i często roznoszą choroby poprzez swą krew i ślinę.
Ghost / Spectre
Po swej śmierci dzieci Smoczych Bogów, udają się w stronę księżyca jako dusze, by dzięki ochronnej ręce Ashy, odnaleźć wieczność. Traumatyczne przeżycia mogą jednak spowodować powstanie Ducha, duszy związanej potężną negatywną emocją z materialnym światem. Przeprowadzając specyficzny rytuał, nekromanci mogą zmienić duchy w lojalne sługi, które będą pod ich całkowitą kontrolą.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.