Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB
News
11.XII.2012link
Dzisiaj Ubisoft zaprezentował kolejną jednostkę Lochu - Minotaury - oraz ich krótki opis:


Minotaury to zwierzoludzie, podobnie jak Harpie czy Centaury, stworzone prze czarodziei Siedmiu Miast w roku 512 RSS(*). Minotaur będący pół-człowiekiem, pół-bykiem miał stanowić piechotę szturmową walczącą u boku centaurskiej kawalerii.
Jeśli zaś chodzi o Minotaury Gwardzistów, Karmazynowi Czarodzieje z Al-Ribitu w dyplomatycznym geście, który zdziwił i rozzłościł wielu sąsiadów Srebrnych Miast(**), podarowali tysiąc lojalnych minotaurów mrocznym elfom. Bardzo szybko minotaury przysięgły lojalność mrocznym elfom i Malassie. Elfy, doceniając ich siłę i lojalność, zwróciły im wolność, zamiast wykorzystać jako niewolników. Od tego czasu obie strony korzystają na tej nowej przyjaźni.



(*)Data stworzenia zwierzoludzi została zmieniona z roku 512 RSS na lata 340-350 RSS, ale jak widać, historia z Kompendium Ashanu twierdzi jedno, a opisy w grze co innego... jak zwykle zresztą.

(**) Prawdopodobnie chodzi o Siedem Miast, skoro Minotaury mają się pojawić w HVI, choć sprawa z Karmazynowymi Czarodziejami jest trochę zawiła.


PS
Ciekawe dlaczego Google, przy szukaniu obrazka Minotaura Gwardzisty, pokazuje wyniki z gry World of Warcraft?
Alamar
Wasze komentarze (14)
11 gru - 20:36

Nicolai
Minotaury przestały być niewolnikami? Widzę, że Soft: Ubi nie potrafi się zdecydować. Hmm... nie wiem czemu, ale teraz są dla nich ważni Karmazynowi Czarodzieje, ciekawe. Na moje scenarzyści skapnęli się, że jest problem, bo Akademia jest niby dobrą frakcją, a jej historia to w skrócie "stworzenie danej rasy i zniewolenie jej", pewnie dlatego stworzyli Al-Rubit, by robili za odłam krnąbrnych Magów kiedy ci ze Srebrnych Miast będą tymi dobrymi.
11 gru - 20:43

Alamar
Masz pokrótce opowiedzianą historię tego domu/rodu w Chronologii na stronie Ubisoftu:

http://might-and-magic.ubi.com/universe/en-GB/universe-world-ashan/genesis-history/index.aspx

Oczywiście weź poprawki na to, że jak zwykle pewne fakty się nie zgadzają z informacjami z gier - Karthal istniał już przed HVI, a tu nagle został założony wiele dekad albo i stuleci później.

Do czasów HV jeszcze daleko, więc "podarowano" kilka lat wolności dla byczków... taa, a potem znów Ubisoft coś pokręci i stwierdzi, że w HV minotaury wcale niewolnikami nie były. :P
11 gru - 22:00

Bluearga
Ciekawe czy będą smoki, czy znowu jakieś stworzenia je zastępujące jak to jest chociażby w Nekropolią.
A jeśli chodzi o historię Ubisoftowego uniwersum, to zalecam nie wgłębiać się w nią, to można dostać fiksum dyrdum :P Coś jak WoW - tam też, jak zainteresujesz się jednym wątkiem, to nagle musisz przeczytać inne, a potem jeszcze inne i inne... I też nie idzie tego zbytnio ogarnąć, chociaż tam wszystko łączy się w całość.
11 gru - 22:28

AmiDaDeer
"Coś jak WoW" - zacne porównanie.
11 gru - 23:28

Nicolai
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/bezimienni_v1ykh.jpg Raczej nie będzie Smoków, zastąpią je Bezimienni.
11 gru - 23:42

Mosqua
Nicolai - to może być jednostka bossowa a nie jednostka miastowa.
11 gru - 23:44

Nerevar
A jak często bossowie na jednym arcie mają dwie formy?

Tak czy inaczej, minotaur mi się podoba - ale w formie podstawowej. Po ulepszeniu zbytnio sfioletowiał (zapewne w celu ujednolicenia kolorystycznego armii - czy to naprawdę jest aż tak potrzebne w grze?)... Do tego znów mieszają w historii (K)ashanu...
11 gru - 23:55

Xelacient
W porównaniu V, cudo, zamiast łysej przerośniętej góry mięsa, widzę coś co mogę nazwać groźnym, dumnym wojownikiem, ten fiolet może nie jest taki zły, ale jednak większy respekt budzi złote opancerzenie ulepszenia z III części.
12 gru - 08:52

Yogoort
Wreszcie jakiś model który nie jest podobnym do innych kobiecym klonem jak większość jednostek w H6 - niestety. Zróżnicowanie wyglądu jednostek leży i kwiczy. Tyle możliwości a wszystko na jedno kopyto i po pierwszych artach Elfów znów witko opadły że będzie to samo. Liczę bardzo na ten dodatek, może powieje czymś dobrym i nowym poza kolejną frakcją ?
12 gru - 13:02

Darkem
Ciekawe gdzie "przydzielą" minotaura? Mam przeczucie, że podobnie jak "meduza" spadnie do trzonu zostawiając twórcom więcej miejsca do popisu przy tworzeniu "elit'.
12 gru - 17:15

Nicolai
Swoją drogą zdaje mi się czy w pierwotnej wersji w czasach Secesji Tuidhany nie żył czasem tylko jeden Bezimienny, ostatni z rodzaju? Bo teraz wygląda na to, że będą całe ich armie.
12 gru - 17:20

Alamar
Nie, wszelkie teksty sprzed premiery HV mówiły o kilku(nastu) żyjących jeszcze Bezimiennych, nigdy nie sugerowały, że pozostał tylko jeden.
12 gru - 20:38

Animaluki
Nie zdziwiłbym się gdyby się nagle okazało że Bezimienni w ogóle nie wymrą :P
12 gru - 23:01

Alamar
A gdzie było napisane, że w ogóle wyginęli? To, że nie pojawili się w HV, nie znaczy, że w ogóle ich nie było.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt