Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB



Krótka charakterystyka bohaterów...

Atakiem specjalnym bohaterów Lochu jest Ofiara dla Malassy:

Ofiara dla Malassy
Offering to Malassa

Atakując wybrany oddział przeciwnika, bohater przeznacza go "na ofiarę", która trwa 3 tury. Naznaczony cel otrzymuje 80 punktów obrażeń od Magii Ciemności przez 3 tury za każdym razem, gdy chce podjąć jakieś działania. Co więcej, wskaźnik frakcji jest uzupełniany o 20 punktów za każdym razem, gdy cel zostanie zaatakowany przez któryś z twoich oddziałów. Można naznaczyć tylko jedno stworzenie na raz.




Ostrze Mroku
Darkblade



Mroczny cyrograf
Shadow Pact

Jeśli na placu boju znajduje się przynajmniej jeden niewidzialny oddział, to wszystkie sojusznicze stworzenia Lochu zadają o 9% więcej obrażeń.


Szachraj
Trickster



Mroczny cyrograf
Shadow Pact

Jeśli na placu boju znajduje się przynajmniej jeden niewidzialny oddział, to wszystkie sojusznicze stworzenia Lochu zadają o 9% więcej obrażeń.
Pozorowana śmierć
Feign Death

Naznacza jeden wybrany sojuszniczy oddział. Gdy zostanie on zaatakowany, unika obrażeń, udaje śmierć i nie może już być obiektem dalszych ataków przeciwnika. Gdy oddział się podniesie, w następnej turze otrzymuje premię +10 do Inicjatywy oraz +2 do Punktów ruchu.

Ilość użyć: co 4 tury
Dywersja
Diversion

We wskazanym miejscu tworzy, zajmujący jedno pole, wabik (zwieńczony okiem obelisk ze Stali Cienia). Wszystkie wrogie stworzenia, które znajdą się w odległości 1 pola od wabika, tracą nad sobą kontrolę i atakują go. Wabik utrzymuje się przez 1 turę.

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.


Cichy Zabójca
Shadow Slayer



Mroczny cyrograf
Shadow Pact

Jeśli na placu boju znajduje się przynajmniej jeden niewidzialny oddział, to wszystkie sojusznicze stworzenia Lochu zadają o 9% więcej obrażeń.
Słaby punkt
Find Weakness

Wszystkie wrogie stworzenia zaatakowane przez sojuszniczy niewidzialny oddział otrzymują na czas 2 tur karę -28 od Obrony.
Piętno duszy
Soul Mark

Naznacza nieprzyjacielski oddział na 1 turę. Dzięki temu wszystkie sojusznicze oddziały zadają napiętnowanemu przeciwnikowi o 50% więcej obrażeń od Magii Ciemności.

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.





Czarownik
Sorcerer



Błogosławieństwo cienia
Shadow Blessing

Tak długo, jak na polu bitwy przebywa jakiś niewidzialny sojuszniczy oddział, bohater otrzymuje premię +18% do Mocy magicznej.


Tkacz Cieni
Shade Weaver



Błogosławieństwo cienia
Shadow Blessing

Tak długo, jak na polu bitwy przebywa jakiś niewidzialny sojuszniczy oddział, bohater otrzymuje premię +18% do Mocy magicznej.
Zasłona cienia
Shadow Veil

Tworzy mroczną mgłę, obejmującą obszar 3x3 pola. Wszystkie sojusznicze stworzenia, które znajdą się w jej obrębie otrzymują o 87% mniej obrażeń w wyniku wrogiego ostrzału oraz o 73% mniej obrażeń w walce wręcz. Mgła utrzymuje się przez 2 tury.
Cień prześladowcy
Stalking Shade

Obok wskazanego sojuszniczego oddziału tworzy jego łudzącą kopię. Może ona podejmować działania jak normalny oddział, ale ma tylko 15% energii życiowej oryginału i nie może zadawać obrażeń ani korzystać z umiejętności. Każdy wrogi oddział, który znajdzie się pobliżu tej iluzji, również traci zdolność do korzystania z umiejętności, a zadawane przez niego obrażenia zostają zmniejszone o 30%. Iluzja znika, gdy zostanie zniszczona lub gdy wybity zostanie oryginalny oddział.

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.


Mroczny wróżbita
Dark Prophet



Błogosławieństwo cienia
Shadow Blessing

Tak długo, jak na polu bitwy przebywa jakiś niewidzialny sojuszniczy oddział, bohater otrzymuje premię +18% do Mocy magicznej.
Implozja cienia
Shadow Implosion

Wskazane, wrogie stworzenie natychmiast otrzymuje 425% wszystkich obrażeń jakie przyjęłoby systematycznie w ciągu wszystkich tur. Pozostałe trwające obrażenia ulegają rozproszeniu.
Mroczna roszada
Dark Transfer

Poświęca bieżącą turę sojuszniczego oddziału, by umożliwić działanie innej jednostce. Celem Mrocznej Roszady może być tylko ten oddział, który już wykorzystał swoje punkty akcji w trakcie danej tury.

Zdolność dostępna po awansie na 2. poziom reputacji.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt