Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj w komnatach Heroes VI!
rejestracjalogowanieRSSFB



KAMPANIA

Kirył
Kiril
Przychylność losu+2 do PrzeznaczeniaHeretykSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.
Siła ataku3Obrona2Moc5Przywództwo0
Moc magiczna1Obrona przed magią1Mana20Przeznaczenie4
Cyryl, najmłodszy syn księcia Sławy i księżnej Cate Gryfitów, urodził się tego samego dnia co jego siostra Leia Orga... Anastazja. Jak większość bliźniąt, dzielą między sobą głęboką więź i pomimo długich lat rozłąki (studiowali u różnych nauczycieli z rozkazu imperatora), Cyryl nadal czuje z nią silne pokrewieństwo. Narzucona rozłąka z Anastazją Cyryla, pojętnego ucznia z mrocznym i ironicznym poczuciem humoru oraz docenieniem absurdu, została ukojona nauką u legendarnej archanielicy Sary, którą wielce szanował i ubóstwiał, a która w zamian też go polubiła. Gdy zobaczył jak kontrolowana przez magię Anastazja zabija ich ojca, gniew Cyryla został stłumiony przez Sarę, która zapewniła mu siłę jak i ryzykowny plany, by zstąpić do Sheoghu...
Komentarz historyczny:
Cyryl jest głównym bohaterem kampanii Inferna.
Komentarz szamana prowadzącego ten przypadek:
Kirył, zraniony rozłąką z bliźniaczą siostrą ukrył się pod płaszczem
szyderstwa i cynizmu, płaszcz ten z czasem nabrał zaskakujących,
prawdziwie demonicznych, właściwości. Bratanie się z aniołami tez mu na
zdrowie nie wyszło. Teraz od samego zainteresowanego zależy, czy pójdzie
tropem jungowskiego zjednoczenia z cieniem, czy też wyzwoli się z okowów
losu zgotowanego mu przez polityczno-anielskie układy.

XanaMistrzyni magii ogniaZwiększa skuteczność magii ognia o 6%.DemonolożkaSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Magia chaosu - Chaos wypacza wszystkie czary rzucane przez sługi Urgasha - ich magia jest bardziej niestabilna i nieprzewidywalna. Wszystkie czary rzucane przez bohatera mają 50% szansy na zmniejszenie kosztu o 20%.

Więź wrót demonów - Tworzy połączenie pomiędzy przywołanym oddziałem a jego pierwowzorem. Przywołany oddział przejmuje 37% obrażeń zadanych pierwotnemu.
Siła ataku5Obrona4Moc9Przywództwo2
Moc magiczna10Obrona przed magią9Mana190Przeznaczenie9
Życie Xany, córka wielkiego czarodzieja z Siedmiu Miast, zmieniło się z dnia na dzień, kiedy w przypływie zazdrości przywołała chochlika prosto w pewną część ciała swojego niewiernego ukochanego. Oczywiście, spalono ją na stosie za przestępstwo przywoływania demonów. Po tej straszliwej śmierci, Xana przebudziła się w zamku władcy demonów, Kha-Beletha, w sercu Sheoghu, pod postacią sukuba. Mile zaskoczona swym nowym losem, Xana z radością spełnia żądania swojego nowego pana. To miła i bezpośrednia miłośniczka poezji. Xana to chyba jedyna mieszkanka Sheoghu, z której ust nigdy nie padło fałszywe słowo.
Komentarz historyczny:
Xana jest bohaterką kampanii Inferna na drodze Łez. Pojawia się ona jednak dopiero w 3. misji, posiada poziom 14. i ma już rozdysponowane zdolności.
Xanę można było już spotkać w grze Dark Messiah of Might and Magic.
Komentarz szamana prowadzącego ten przypadek:
Nie mylcie Xany z Xeną, chociaż jest równie wojownicza, zwłaszcza, jak
się okazuje, w sypialni- jak to na sukuba przystało. Ta zdradzona
kochanka teraz z lubością wykorzystuje swe wdzięki okraszając je ogniem
i demonicznymi sługami, kto spróbuje jej podskoczyć? Chyba tylko Kirył...


VeyerMistrz ognistego pociskuBohater otrzymuje czar Ognisty Pocisk i premię 10% do jego skuteczności.Władca ChaosuSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.

Diabelskie szczęście - Trafienia krytyczne sojuszniczych stworzeń zadają o 25% zwiększone obrażenia.
Siła ataku8Obrona7Moc15Przywództwo2
Moc magiczna3Obrona przed magią3Mana60Przeznaczenie4
Delikatnie rzecz ujmując, Veyer nie jest najbystrzejszym z demonów w Sheoghu, jednak jest lubiany ze względu na odwagę, entuzjazm i fakt, że manipulowanie nim jest równie łatwe, co obsługa młotka. Przydaje się jako sojusznik każdemu, kto potrzebuje zasiać gdzieś strach lub coś zniszczyć. Veyer z dumą czyni wszystko to, co zwykły robić demony.
Komentarz historyczny:
Veyer jest bohaterem kampanii Inferna drogi Krwi. Można go uwolnić w 2. misji z niewoli, zdobywając fort nekromantów i przekształcając go w budowlę Inferna (fort, nie Veyera). Co ciekawe, tym sposobem bohater Łez może także pozyskać jego współpracę, ale tylko na czas drugiej misji.
Veyer posiada poziom 10. i 10 punktów zdolności do rozdysponowania. Towarzyszy Cyrylowi do czwartej misji, gdzie zostaje odesłany z powrotem do Sheoghu, by bronić zdobyczy Gryfity.
Veyera można było spotkać w grze Heroes of Might and Magic V.
Komentarz szamana prowadzącego ten przypadek:
Powraca nasz stary znajomy. Teraz jak i 400 lat później nie jest nikim
innym ponad zakutą w zbroję kupą demoniego mięsa, enjoy.


Sara
Sarah
Odporność na ból+2 do Obrony bohateraWładczyni ChaosuSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.

Diabelskie szczęście - Trafienia krytyczne sojuszniczych stworzeń zadają o 25% zwiększone obrażenia.
Siła ataku9Obrona8Moc15Przywództwo4
Moc magiczna16Obrona przed magią15Mana310Przeznaczenie9
Sara jest jedną z najstarszych spośród archaniołów. Urodziła się ponad trzy tysiące lat temu, kiedy Imperium Shantiri było jeszcze u szczytu rozkwitu. Mijały stulecia, przez Ashan przetaczały się zawieruchy wojen i głodu, a dla Sary jedyną stałą wartością było jej oddanie Elrathowi — Smoczemu Bogu Światłości — albowiem tylko on mógł obronić świat przed pochłaniającą go zewsząd ciemnością. Dziś Sara ponownie musi stawić czoła ciemności. Równowaga pomiędzy wpływami Smoczych Bogów została zakłócona, Sara wyczuwa, że Bezimienni coś planują, a nekromanci odnaleźli Matkę Namtaru. Sara musi ponownie spełnić swą powinność wobec Elratha — nawet wbrew sobie samej.
Komentarz historyczny:
Sara jest bohaterką kampanii Inferna drogi Krwi i zastępuje Veyera. Dołącza ona jednak dopiero w 4. misji i posiada 26 punktów zdolności do rozdysponowania, lecz wcześniej trzeba ją pokonać. Sara jest jedną z trzech głównych anielskich postaci wokół których toczy się fabułą HVI i ma kilka ciekawych rzeczy do wyjaśnienia graczowi.
Komentarz szamana prowadzącego ten przypadek:
Ale siara... ee... to znaczy Sara, anielica Sara, całkowicie oddana
sprawie Smoka Światłości i równowagi świata, ale przy okazji lubiąca
bawić się z demonami, mieczami i duszami, czy aby na pewno wyszło to jej
i kAshanowi na zdrowie?



Aula Bohaterów

LorhishTreser+3 Piekielne Ogary na tydzieńHeretykSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.
Siła ataku3Obrona2Moc5Przywództwo0
Moc magiczna1Obrona przed magią1Mana20Przeznaczenie2
Lorhish, kiedyś osobisty pan psiarni Imperatora Connora, haruje w swym zawodzie w samym sercu Sheoghu pilnując psiarni cerberów. Człowiek zasad, którego zmiana wierności, jeśli nie powołania, spowodowana została odmową rozkazu swojego Imperatora, który kazał upolować młode orki, kradnące jabłka z imperialnych sadów. Lorhish, zdymisjonowany ze swojego stanowiska i mający przed sobą ponure perspektywy, żłopał piwo do upadłego, dopóki tajemnicza piękność nie zaoferowała mu nowego życia za kilka szczegółów odnośnie Imperialnych Łowów, zaplanowanych na koniec miesiąca w Księstwie Wilczarza. Lorhish przyjął ofertę, której rezultatem był atak na polujących i upolowanie połowy Imperialnego Dworu. Torturowany z powodu swojego udziału w spisku, Lorhish zmarł od ran, lecz nie wydał tożsamości kobiety - okoliczność, która dodana do innych rzeczy, zdecydowała o jego wskrzeszeniu pod jej komendą w Sheoghu.
Komentarz historyczny:
Lorhisha można było spotkać w grze Clash of Heroes.


MalikKrólewska sakwa+250 szt. złota dziennieHeretykSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.
Siła ataku3Obrona2Moc5Przywództwo0
Moc magiczna1Obrona przed magią1Mana20Przeznaczenie2
Malik, potężny emir, którego ziemie leżą miedzy Al-Rubitem a granicą ze Świętym Imperium Sokoła, zaskoczył wszystkich, gdy po Krwawym Zaćmieniu ogłosił się sługą Urgasha, Smoka Chaosu. Niesamowicie bogaty, nawet jak na lorda Siedmiu Miast, dotował prace kilku czarodziei, studiujących zakazaną magie chaosu. Jego ambicja umotywowana była jego pragnieniem zniszczenia cywilizacji lordów Siedmiu Miast, których uważał za dekadenckich i pozbawionych skupienia. Fakt, że jego ojciec niemal stracił cały rodzinny majątek z powodu niekontrolowanej skłonności do hazardu, wyjaśnia w pewien sposób fascynację Malika demonami Sheoghu, którzy są panami szczęścia.


NebirosPrzychylność losu+2 do PrzeznaczeniaHeretykSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.
Siła ataku3Obrona2Moc5Przywództwo0
Moc magiczna1Obrona przed magią1Mana20Przeznaczenie2
Nebiros, sługa Władcy Demonów Rozpłodu, Ur-Aazheela, jest częścią kadry demonów, które chronią Królową Rodzicielek, zapewniając nieustanny dopływ szeregów Sheoghu. Nieszczęściem Neiborosa jest to, pomimo bycia bystrym i sprytnym demonem, że w swojej zbroi wygląda niemal identycznie jak Veyer, jeden z najbardziej tępych mieszkańców w całym Sheoghu i często jest mylony z tym głupkiem. Kolejny demon, który zapyta go, czy chce zagrać w "Wybierz jedną z 52 kart", może skończyć z ostrym przyrządem w... stosownym otworze.
Komentarz historyczny:
Nebiros broni przed Iriną dostępu do Królowej Roju w 4. misji Sanktuarium.
Nebirosa można było spotkać w grze Heroes of Might and Magic V.


NymusEksperckie szkolenie+1 Elitarne stworzenie na tydzień.HeretyczkaSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.
Siła ataku3Obrona2Moc5Przywództwo0
Moc magiczna1Obrona przed magią1Mana20Przeznaczenie2
Wiedza prawdziwego imienia demona jest niezbędna do przyzwania go i niektóre demony, zmęczone byciem zmuszanymi do służby w żałosnych intrygach mało znaczących czarodziei, nabyły zwyczaju posługiwania się pseudonimami. Nymus, które znaczy "Anonim" jest najczęściej szeptanym spośród tych fałszywych tożsamości. Ta Nymus, niezbyt lubiąca przemoc, jest znana w Sheoghu jaki pani treningu, która zasłużyła sobie na zazdrosny podziw nawet wśród najbardziej zaprawionych w boju Czarcich Lordów i którzy uświadomili sobie, że wciąż mogą nauczyć się jednego czy dwóch podstępów od sukuba. Nymus posiada również wielkie poczucie honoru, zawsze spłacając swe długi, co dało podstawy do przypuszczeń, że w poprzednim życiu mogła żyć w Cesarstwie Lotosu.
Komentarz historyczny:
Nymus można było spotkać na łamach książki Sea of Mist i w grze Heroes of Might and Magic 3.


VendelaMistrzyni dręczycieliZwiększa obszar działania zdolności Dręczycieli "Kościane kolce" oraz Oprawców "Eksplodujace kolce" do kwadratu 5x5 pól.HeretyczkaSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Aura ogni piekielnych - Stworzenia bohatera używającego tej zdolności zyskują podczas ataków i kontrataków 50% szansy na zadanie dodatkowo 4% obrażeń od magii ognia.
Siła ataku3Obrona2Moc5Przywództwo0
Moc magiczna1Obrona przed magią1Mana20Przeznaczenie2
Vendela zawędrowała do Księstwa Byka z Wolnego Miasta Hameer Fall, znanego z cieszących się złą sławą Krwawych Kowali, zdolnych wpleść legendarne kryształy smoczej krwi w mistrzowskie bronie, napełniając je potężnymi mocami magicznymi. Vendela przyniosła ze sobą reputację zdolnej rzemieślniczki, a na imponującej liście jej klienteli znalazło się wielu szlachciców. Jej wyroby szybko zwróciły uwagę Connora Sokoła, samego Świętego Imperatora. Archanielica Sara pierwsza rzuciła cień podejrzeń na Vendelę, jako że podejrzewał, iż kryształy wykorzystywane przez Vendelę noszą znamiona Sheoghu. Po tym jak list został wysłany do właśnie odtworzonego kościoła Elratha w Hammer Fall, starszyzna oraz Krwawi Kowale odpowiedzieli, że nigdy nie słyszeli o kimś takim i najpewniej jest ona oszustką. Tak naprawdę Vendela wplatała Odłamki Chaosu, szczególnie niebezpieczne krwawe kryształy, do najwspanialszych broni, a w ten sposób i w najbardziej zaufanych mistrzów miecza Świętego Imperium. Vendela uciekła imperialnemu pościgowi, który został wysłany by ją uwięzić, zabijając połowę oddziału dwoma przerażającymi młotami, jej własnego wytworu. Dopiero niedawno znów się pojawiła.


DaevaMistrzyni sukubówAtaki sukubów powodują dodatkowo efekt "płomieni".CzarownicaSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Magia chaosu - Chaos wypacza wszystkie czary rzucane przez sługi Urgasha - ich magia jest bardziej niestabilna i nieprzewidywalna. Wszystkie czary rzucane przez bohatera mają 50% szansy na zmniejszenie kosztu o 20%.
Siła ataku2Obrona1Moc3Przywództwo0
Moc magiczna2Obrona przed magią2Mana40Przeznaczenie2
Daeva, nieustępliwa i flirciarska, stwierdziła, że życie w Sheoghu nie jest niczym taniec na rozżarzonym węglem, czego się obawiała. Tak naprawdę, w porównaniu do jej życia - przemocy i molestowania ze strony ojca, zamordowania przez nią tego nikczemnego człeka, złapania przez łowców niewolników i dalszego molestowania, spotkania wyznawców demonów, które doprowadziło ją do więzienia Inkwizycji i do powolnej, bolesnej śmierci - jej dni w królestwie Urgasha są frywolnie zabawne.
Komentarz historyczny:
Daeva jest drugim z sukubów towarzyszącym Cyrylowi w Sheoghu... i w łożu.


DelebMistrzostwo agoniiBohater otrzymuje czar Agonia i premię 10% do zadawanych przez niego obrażeń.CzarownicaSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Magia chaosu - Chaos wypacza wszystkie czary rzucane przez sługi Urgasha - ich magia jest bardziej niestabilna i nieprzewidywalna. Wszystkie czary rzucane przez bohatera mają 50% szansy na zmniejszenie kosztu o 20%.
Siła ataku2Obrona1Moc3Przywództwo0
Moc magiczna2Obrona przed magią2Mana40Przeznaczenie2
Nie myl Deleb, służkę Ur-Traggala - Władcy Demonów Bólu, z sukubem. Nie jest nim. By to udowodnić, chętnie zaprosi ciebie na test jej najnowszego mechanicznego urządzenia; machiny, która potrafi obdzierać, poparzyć lub spalić twoją skórę w niewyobrażalny dotychczas sposób. Z uśmiechem na ustach rzecz jasna. Będąc Mistrzynią Magii Ognia może godzinami radośnie rozmawiać o różnicach między poparzeniami a spaleniem lub między oparzeniem od rozżarzonego żelaza a od płynnego metalu, lecz chętniej ci to zademonstruje.
Komentarz historyczny:
Deleb można było spotkać w grze Heroes of Might and Magic V.


JedditeMistrz magii ogniaZwiększa skuteczność magii ognia o 6%.CzarownikSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Magia chaosu - Chaos wypacza wszystkie czary rzucane przez sługi Urgasha - ich magia jest bardziej niestabilna i nieprzewidywalna. Wszystkie czary rzucane przez bohatera mają 50% szansy na zmniejszenie kosztu o 20%.
Siła ataku2Obrona1Moc3Przywództwo0
Moc magiczna2Obrona przed magią2Mana40Przeznaczenie2
Jeddite był potężnym czarodziejem z talentem do magii ognia. Jego zamiłowanie do wszystkich rzeczy, które płoną, przerodziło się w obsesję, aż do momentu, gdy inni czarodzieje zaczęli postrzegać go jako niebezpiecznego dla otoczenia. Nie trwało to długo, gdy Jeddite został sługą Abaddona, Demonicznego Księcia Zniszczenia. Pewnego dnia, gdy wpatrywał się w ogień trawiący wieżę swojego mistrza (który nadal był w środku), Jeddite miał wizję rycerza w ognistej zbroi. Osobnik ten przedstawił się jako Kha-Beleth, Książę bez tronu, i powiedział, że ma plany względem upadłego czarodzieja. Kha-Beleth zawrócił Jeddite'a ze ścieżki bezrozumnego zniszczenia, by uczynić z niego sługę w większej sprawie. Niektórzy wspominają, że Jeddite przy tej okazji ujrzał, co znajduje się pod hełmem Kha-Beletha, lecz on sam nigdy nie skomentował tej pogłoski. Obecnie Jeddite buduje tajne stowarzyszenie wyznawców Chaosu wśród Siedmiu Miast.
Komentarz historyczny:
Jeddite'a można było spotkać w grze Heroes of Might and Magic 3 oraz Heroes of Might and Magic IV.
Wzmianka o zobaczeniu twarzy Kha-Beletha jest ukłonem w stronę biografii swojego pierwowzoru, który ujrzał twarz króla Kreegan - Xenofeksa.


LamiaTkaczka zaklęć+2 do Mocy magicznej bohaterki.CzarownicaSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Magia chaosu - Chaos wypacza wszystkie czary rzucane przez sługi Urgasha - ich magia jest bardziej niestabilna i nieprzewidywalna. Wszystkie czary rzucane przez bohatera mają 50% szansy na zmniejszenie kosztu o 20%.
Siła ataku2Obrona1Moc3Przywództwo0
Moc magiczna2Obrona przed magią2Mana40Przeznaczenie2
Lamia jest sukubem od tak dawna, że jej obecne wcielenie jest starsze, niż wcielenia wszystkich obecnych Książąt Sheoghu. Podczas świetności starożytnego imperium, była Kapłanką Shantiri i powiadają, że widziała i zrobiła wszystko, co było możliwe do zobaczenia i uczynienia. Powód, dla którego została sukubem wydaje się pochodzić od zakładu z arcydemonem Azkaalem, który walczył z aniołami i szybko piął się na szczyt do swojego przyszłego tytułu Księcia Zniszczenia. W Sheoghu przyjęto za dar, że Lamia przegrała zakład, lecz Azkaal mógłby być innego zdania. Trzy dekady później, w rozstrzygającej bitwie, w której archanioły Michał i Sara pokonały Azkaala, Lamia była przy jego boku jako magiczna obrończyni i małżonka. Powiadają, że uśmiech zagościł na jej ustach pierwszy raz od 30 lat, gdy dusza Azkaala opuściła ciało i została uwieziona potężnym artefakcie, który Lamia sama stworzyła.


TynanŁamacz zaklęć+2 do Obrony przed magią bohatera.CzarownikSpopielający cios - Bohaterowie Inferna wiedzą z wyprzedzeniem, kiedy ich atak zada krytyczne obrażenia. Liczba punktów Mocy zwiększa premię do trafień krytycznych.

Magia chaosu - Chaos wypacza wszystkie czary rzucane przez sługi Urgasha - ich magia jest bardziej niestabilna i nieprzewidywalna. Wszystkie czary rzucane przez bohatera mają 50% szansy na zmniejszenie kosztu o 20%.
Siła ataku2Obrona2Moc3Przywództwo0
Moc magiczna2Obrona przed magią2Mana40Przeznaczenie2
Tynan urodził się jako duże i zdrowe dziecko rolników, którzy uciekli z Księstwa Jelenia, podczas wojen zjednoczeniowych w dniach powstawania Imperium Sokoła. Rodzice Tynana zmarli podczas wielkiego głodu roku 12 RSS, lecz on sam został zabrany przez lokalnego barona i wychowany na sługę w jego posiadłości. Tynan był niezwykle wysoki i silny oraz uznawany za durnia przez swój ociężały chód i miłe usposobienie. Podczas Wojen Ognia, gdy demonom udało się wykorzystać słabość królestw Ashanu po Wojnach Starszych Ras do przeprowadzenia inwazji, Tynan został niewyróżniającym się ochroniarzem barona, który podążał za nim niczym pies pasterski za pasterzem. Podczas oficjalnej wizyty u Księcia Jednorożca, Tynan zaskoczył wszystkich, gdy zmiażdżył głowę księcia kamiennym stołem. Po jego egzekucji, pewien Książę Demonów, który umiłował sobie tego wybitnego szpiega i niesamowicie bystrego powiernika, wskrzesił go jako przystojnego inkuba. Tynan pozostał mu od tego czasu lojalny... choć tak naprawdę nikt nie wie, któremu z książąt on służy ani w jaki sposób został pierwotnie zwerbowany.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VI". Redakcja, kontakt